Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@18:14:13 GMT

نوری از مدیر عاملی باشگاه ملوان کناره گیری کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۱۳۹

نوری از مدیر عاملی باشگاه ملوان کناره گیری کرد

پژمان نوری با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، از مدیرعاملی باشگاه ملوان بندر انزلی کناره گیری و از هواداران این تیم خداحافظی کرد

به گزارش ایلنا، پژمان نوری با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، ضمن قدردانی از همه کسانی که طی دو سال گذشته در کنار وی و تیم ملوان بندر انزلی بوده‌اند از مدیر عاملی این کناره گیری و از همه هواداران خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:

۲ فصل سخت رو کنار هم گذروندیم. قبل از هر چیز می‌خوام برگردم به حدود دو سال پیش که باشگاه ملوان رو در شرایطی اسفناک تحویل گرفتیم.

باشگاه ملوان در اون شرایط سرنوشت غم انگیزی در انتظارش بود و ورود ما به باشگاه ملوان یک تکلیف بود که خدا رو شکر شرمنده مردم نشدیم و با گذشتن از اون بحران سخت حالا با پرداخت بدهی‌های دلاری و بخش زیادی از بدهی‌های ریالی کشتی طوفان زده ملوان رو به ساحل آرامش رسوندیم و به زودی گزارش عملکردمون رو خدمت هواداران محترم ارائه می‌کنیم.

جا داره تشکر کنم از دوستانی که در این مدت به صورت رفاقتی کنار من بودن و در این مسیر به من کمک کردن، مخصوصاً مهندس اشکان پوررشید که در این فصل هزینه‌های باشگاه رو تقبل کرد.

اما اگه بخواهیم روراست باشیم در فوتبال حرفه‌ای نمیشه به شکل رفاقتی باشگاهداری کرد و فکر کنم بعد از گذر از این بحران‌ها وقتش رسیده که باشگاه ملوان در اختیار یک مجموعه قوی و با ثبات قرار داده بشه و خوشبختانه با حضور دکتر دنیامالی به عنوان یک مدیر ورزشی در سطح جهانی که رئیس مجمع باشگاه ملوان هستند و همچنین با حضور مسئولین نیروی دریایی که لطفشون همیشه شامل حال ملوان بوده، بنده امانتی که به دوش دارم رو تحویل مجمع می‌دهم و بابت اعتمادی که در این مدت به من داشتند و مدیریت باشگاه رو با اختیار تام به من سپردن ازشون سپاسگزارم.

در پایان از شما هواداران عزیزمون تشکر می‌کنم که همیشه با صبوری کنار ما بودین و امیدوارم با بازگشت دائمی به سطح اول فوتبال ایران، دل همه تون شاد بشه. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی پژمان نوری ملوان بندر انزلی باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود