Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از سالن اورژانس پشتیبان سایت لاکان رشت اظهار داشت: در حال حاضر کمبود محسوسی در امکانات بیمارستانی استان گیلان وجود ندارد و در صورت نیاز امکانات در کمترین زمان مهیا خواهد شد. 

وی با اشاره به خدمت رسانی مناسب حوزه سلامت گیلان به بیماران کرونایی در این مرکز اضافه کرد: تمامی خدمات بیمارستانی از جمله تخت بیمارستانی، مانیتورینگ، اکسیژن ساز و خدمات دارویی فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اورژانس‌های پشتیبان هیچ تفاوتی با بیمارستان ندارند و در شرایط بحرانی می توانند نیاز استان را برآورده کنند تا به سرعت بیماران تحت پوشش درمانی قرار گیرند.

دکتر جان بابایی با بیان این مطلب که در دیگر استان های بحران زده نیز تمهیدات این چنینی انجام شده است، تصریح کرد: در استان هرمزگان و بوشهر نیز این مراکز مستقر شده است.

وی تاکید کرد: مردم برای خدمات بستری نگرانی نداشته باشند، بلکه تنها دغدغه ما دوری مردم از تجمعات و انتقال بیمار است که متاسفانه منجر به از دست دادن عزیزانمان می شود.

معاون درمان وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان یادآور شد: از همه ظرفیت ها و امکانات در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم استفاده خواهیم کرد و امیدواریم که مردم نیز با رعایت پروتکل ها و دوری از هر گونه تجمع، یاری رسان مدافعان سلامت و عزیزانی که صادقانه در راه خدمت رسانی تلاش می کنند، باشند.

تمام ١٧ شهرستان گیلان قرمز است و بر اساس آخرین آمار نزدیک به ٢ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان حمید قویدل افزود: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره چین و آق سو، نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب ۲ تیم اسکان و تغذیه متشکل از ۵ نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل افزود: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، ۴ کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوییت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه سرخ و سپید پوشان هلال احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش از هموطنان گرامی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است