Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوید دخیا در این فصل نبرد سختی با دین هندرسون، دیگر دروازه بان تیم فوتبال منچستریونایتد، برای قرارد گرفتن درون دروازه و تبدیل شدن به شماره یک شیاطین سرخ در پیش دارد.

دخیا که دهمین سالگرد پیوستنش به منچستریونایتد را جشن گرفته، می گوید برنامه دارد تا سال های بسیار زیادی در این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوید دخیا در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و با ۴۴۱ بازی تا کنون یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ باشگاه بوده است.

اگرچه شایعاتی وجود دارد که دخیا می تواند راه را برای دین هندرسون به عنوان دروازه بان اصلی یونایتد باز کند، اما این دروازه بان اسپانیایی کسی نیست که به همین زودی جا بزند و تصمیم به ترک اولدترافورد بگیرد.

داوید دخیا به وب سایت رسمی باشگاه گفت:

“سال های زیادی در این باشگاه گذشته و باعث افتخار من است که توانستم در باشگاهی مانند منچستریونایتد برای فصل های زیادی بازی کنم. اما شما باید در زمان حال زندگی کنید، فکر می کنم هنوز سال های زیادی در این باشگاه در پیش دارم. به این خاطر هیجان زده هستم، احساس قدرت می کنم و بسیار مشتاقم که خوب کار کنم.

من در دلم احساس خوبی دارم، اعتماد به نفس بالایی دارم و فکر می کنم باید فصل مهمی برای همه ما در پیش باشد.”

 

هندرسون پس از درخشش در یک دوره بازی به صورت قرضی برای شفیلد یونایتد در فصل ۲۰-۲۰۱۹، فصل گذشته به اولدترافورد بازگشت و خیلی زود تبدیل به دروازه بان شماره یک باشگاه شد.

 

 

 

این دروازه بان ۲۴ ساله فصل گذشته را به عنوان دومین گزینه پس از دخیا آغاز کرد اما در چند ماه آخر رقابت ها خود را به عنوان دروازه بان اصلی و انتخاب اول اوله گنار سولسشر در لیگ برتر تثبیت کرد، در حالی که دخیا مجبور بود به بازی در رقابت های لیگ اروپا بسنده کند.

 

با این حال هندرسون در این تابستان از ناحیه لگن دچار مصدومیت شد که باعث شد از فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۰ نیز خارج شود. این دروازه بان جوان اخیراً پس از ابتلا به کرونا دچار عوارض طولانی مدت این بیماری شده و از خستگی مزمن رنج می برد.

 

به نظر می رسد دخیا که تا سال ۲۰۲۳ با یونایتد قرارداد دارد، در اولین بازی یونایتد در لیگ برتر، روز شنبه برابر لیدز درون دروازه شیاطین سرخ قرار گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دین هندرسون داوید دخیا دین هندرسون منچستر یونایتد داوید دخیا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این مراسم جمع کثیری از اهالی و مشتاقان فرهنگ و هنر خاصه علاقمندان به موسیقی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرد هم آمدند.

در ابتدای این برنامه گروه ۲ نوازی علی اکبرزاده (تنبک) و فرزاد محمدنژاد (تار) به اجرای برنامه پرداختند.

پس از این اجرا، کلیپی از مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم لطفی به نمایش گذاشته شد و سپس ناصر صفایی پیشکسوت موسیقی و هم دوره استاد لطفی به همراه استاد امیر لطیفی به شعرخوانی و نی‌نوازی پرداختند.

در ادامه این برنامه، گروه سپهر با هنرمندی هنرمندان موسیقی استان و اساتید برجسته استانی شامل هدایت اسماعیلی (عود)، داوود خشنودی، حامد کی‌پور و پویا خوشبین (سه تار)، عرفان حسینی و رمضان ساور (کمانچه)، پدرام محمدنژاد (تنبک)، مهدی کریمی (دف) و هنرمند مهمان سجاد مهربانی (آواز) قطعاتی را اجرا کردند.

همچنین «حسین ضمیری» هنرمند، شاعر، نویسنده و پژوهشگر استان، دقایقی در خصوص زندگی و شخصیت استاد لطفی، به سخنرانی پرداخت.

حاضرین در این مراسم پیش از پایان برنامه شاهد اجرای تک نوازی تار با هنرمندی استاد «هادی آذرپیرا» از هنرمندان گلستان بودند.مرحوم استاد محمدرضا لطفی در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ دار فانی را وداع گفت و پیکرش در محله سبزه مشهد گرگان به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید