Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر مسعود خانی افزود: هم اینک بخش مراقبت های ویژه این مرکز با ظرفیت ۲۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و در صورت نیاز یکی از بخش‌های تروما نیز به بیماران کرونا اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: در بیمارستان شهید کامیاب ۲ بخش آی سی یو با ظرفیت ۲۰ تخت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بیمارستان شهید کامیاب بیان کرد: ه ماکنون بخش‌های ترومایی این مجموعه بهداشتی به طور کامل تکمیل شده است، اما این آمادگی نیز وجود دارد تا در صورت نیاز یکی دیگر از بخش‌های تروما را به بیماران کرونا اختصاص دهیم.

او افزود: تمام بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید کامیاب، مبتلا به ویروس دلتا هستند و وضعیت چندان خوبی ندارند.

دکتر خانی گفت: متأسفانه ۶۰ درصد بستری شدگان این بخش جوان و مابقی نیز موارد خانوادگی‌ هستند.

وی با بیان اینکه کاهش توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، آسیب‌های جدی در پی دارد، از شهروندان خواست تا هشدارها را جدی گرفته و آن را مانند یک توصیه عادی نپندارند تا کار به جایی برسد که کاری از دست هیچکس ساخته نباشد.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با اشاره به آغاز مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: از تمام عزاداران خواسته می‌شود این مراسم‌ را به‌گونه‌ای برگزار کنند که خدای ناکرده مشکلی ایجاد نشود و نباید با سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی کاری کنیم که دشمنان اسلام از این فرصت‌ها سوءاستفاده کنند.

بر اساس آمارهای غیررسمی هم اکنون تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در مشهد شامل مبتلایان قطعی و نیز مشکوک به بیش از ۲۰۰ نفر در روز افزایش یافته است.
هم اینک ۲۵ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر را در کشور گرفته است. همچنین سه میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۱۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.  

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مشهد کپسول اکسیژن دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مشهد کرونا ویروس کرونا مشهد کپسول اکسیژن دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان شهید کامیاب بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

به گزارش قدس خراسان،متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت‌آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان