Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان پیرامون مصوبات ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: یا نباید تصمیمی گرفته شود و یا اگر گرفته شد، صددرصد لازم‌الاجراست، تشکیل ستاد مقابله با کرونای خانوادگی هم می‌تواند در کنترل بیماری موثر باشد.

وی تصریح کرد: پیشنهادمان به ستاد مقابله با کرونا این بود که پنج روز کل استان را تعطیل کنید و هیچ‌کس از خانه‌اش بیرون نیاید، فقط مراکز درمانی، داروخانه‌های شبانه‌روزی، مغازه و فروشگاه‌های خوار و بار، نانوایی‎ها باز باشد مابقی اصناف تعطیل و پنج روز قرنطینه در استان اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تجمع و دورهمی وضعیت کرونایی گلستان را تثبیت می‌کند/ مردم رعایت کنند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: تعطیلی پنج روزه در استان به‌ شدت تعداد بیماران کرونایی را کاهش می‌دهد، اما یکسری محدودیت‌ها را ستاد استانی مبارزه با کرونا دارد و تصمیم‌گیری در این زمینه را منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تهران می‌دانند.

ملک‌شاهکوهی تاکید کرد: انتظار ما این است هر چه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری می‌شود همه پای‌بند باشند و انتظار از مردم این است تدابیر اتخاذ شده را جدی بگیرند و آن را رعایت کنند.

 

وی با اشاره به ضرورت خودکنترلی فردی و خانوادگی برای کنترل ویروس منحوس کرونا گفت: نیاز است تا ستاد مقابله با کرونای خانوادگی شکل بگیرد و هر کس خانواده خود را مدیریت کند، تجمع و دورهمی ها باید کم شود، رعایت نکردن پروتکل‌ها باعث می‌شود که وضعیت کنونی استان همچنان قرمز بماند.

* ادامه طرح شهید سلیمانی به قوت خود باقی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص تداوم «طرح شهید سلیمانی» در راستای کنترل و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان بیان کرد: سپاه و بسیج با ابلاغ و فرمان مقام معظم رهبری در این زمینه ورود کرد و در راستای غربالگری، بیماریابی، کمک برای شناسایی بیماران و قطع زنجیره کرونا اقدامات خوبی در مرحله اول و دوم انجام گرفت و به ‌شدت تعداد بیماران کرونایی در استان کاهش پیدا کرد.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه در پیک پنجم کرونا اعلام آمادگی سپاه نینوا به دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شد، ادامه داد: در حال‌حاضر غربالگری و بیماریابی تمام‌ شده و اکنون در زمان زمینه درمان بیماران اقداماتی در دستور کار است.

به گفته وی؛ کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در زمینه واکسیناسیون در شهرستان گرگان کلید خورد، همچنین برپایی بیمارستان در گنبد کاووس و اعزام ۵۰ نفر از کادر درمانی تهران به استان صورت گرفت، در این راستا دستگاه اکسیژن‌ساز و ۳۰ تخت بیمارستانی مستقر شده است.

 فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: ادامه «طرح شهید سلیمانی»، فعالیت تیم‌های مراقبتی، حمایتی و تیم‌های نظارتی همچنان به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد مقابله کرونای خانوادگی تعطیلی 5 روزه ویروس کرونا فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ستاد مقابله با کرونا استان گلستان سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این مراسم به مناسبت هفته سلامت و عقیدتی سیاسی  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم