Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های فوتبال جام حافظان سلامت با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات فوتبال جام حافظان سلامت که با شعار «حافظان سلامت، قهرمانان وطن» توسط گروه وطن زرین برگزار می‌شود، پنجمین و آخرین روز خود را پشت سرگذاشت و تیم وطن زرین در حضور تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین مسابقه روز پنجم دو تیم وطن زرین و ستارگان به مصاف یکدیگر رفتند که وطن زرین با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و با 12 امتیاز بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گرفت و به مقام قهرمانی دست یافت.

دومین مسابقه نیز به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مدیران اختصاص داشت که در نهایت هر دو تیم به تساوی یک-یک رضایت دادند.

استقلال که پیش از این 9 امتیازی بود، در آخرین دیدار خود به مصاف تیم فوتبال رسانه ورزش رفت که این بازی نیز با تساوی یک-یک به پایان رسید تا آبی‌پوشان به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کنند.

در پایان این مسابقات با توجه به اینکه رتبه بندی تیم‌ها بر اساس بازی رو در رو صورت گرفت، تیم فوتبال وطن زرین با 12 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و پس از آن استقلال با 10 امتیاز دوم شد. همچنین تیم فوتبال ستارگان هنر با کسب 7 امتیاز سوم شد و رسانه ورزش نیز با همین امتیاز به مقام چهارم دست یافت. پرسپولیس با کسب 4 امتیاز پنجم شد و تیم فوتبال مدیران نیز با 2 امتیاز به مقام ششم رسید.

پسر عموی عزیزی‌ خادم رسماً در فدراسیون فوتبال پست گرفت + عکس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال حافظان سلامت تیم فوتبال وطن زرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا