Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@06:41:07 GMT

وزیر پیشنهادی وزارت نفت کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۰۰۸

وزیر پیشنهادی وزارت نفت کیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم که امروز به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد جواد اوجی تصدی وزارت نفت را بر عهده خواهد گرفت؛ پیش از این از مسعود میرکاظمی، رستم قاسمی، سیدرضا فاطمی‌امین و مهدی دوستی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت نفت یاد شده بود.

جواد اوجی متولد ۲ مرداد ۱۳۴۵ از شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت اهواز بوده و در سال ۶۹ در صنعت نفت استخدام و مشغول به کار شد و هم‌اکنون عضو هیأت امنای دانشگاه صنعت نفت است و پیش از این سمت معاونت وزیر و مدیرعاملی شرکت ملی گاز ایران را بر عهده داشته است.

وی در سمت هایی نظیر کارشناس اداره مهندسی نفت شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز، کارشناس ارشد اداره ارزیابی مخازن نفت و گاز شرکت مناطق نفتخیز جنوب اهواز، رئیس اداره مهندسی پتروفیزیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رئیس اداره مهندسی نفت شرکت بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی، عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی، معاون امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال ۸۳ تاکنون، فعالیت کرده است.

از میان طرح هایی که در زمان مدیریت وی در شرکت ملی اجرا شد می توان به طرح‌های توسعه‌ای مانند خط لوله اسلامی اشاره کرد؛ بر اساس این طرح مسیر جدیدی برای انتقال گاز ایران از سوریه به اروپا تعریف شد. وی در خصوص این طرح گفته بوده است که قرار است خط لوله ۵۶ اینچ و به ظرفیت انتقال روزانه ۱۱۰ میلیون متر مکعب گاز در سه کشور ساخته شود که منبع تولید گاز آن عسلویه و میدان گازی پارس جنوبی خواهد بود.

گفتنی است که این طرح گاز ایران را در نهایت به اروپا نرساند .

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1544233

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفت قیمت نفت وزارت نفت دولت دولت سیزدهم شرکت بهره برداری نفت زاگرس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد