Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج بیت اللهی روز چهارشنبه در آیین اهدای این تبلبت‌های هوشمند بین دانش آموزان نیازمند استان افزود: : کمیته امداد هرمزگان نیز علاوه بر تهیه اقلام آموزشی، نوشت افزار، پوشاک دانش آموزان و کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بیش از یکهزار دستگاه تلفن هوشمند  نیز به دانش آموزان نیازمند استان اهدا کرده است.
وی بیان داشت: شیوع ویروس کرونا، همه شئونات فردی و انسانی جوامع بشریت را تحت شعاع قرار داده است و در این راستا حوزه آموزش نیز یکی از حوزههایی که به شدت مورد تغییر و دگرگونی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت:  در این شرایط سخت که هیچ گونه آموزش قبلی وجود نداشت، معلمان با اتکا به توانمندی فردی و بکارگیری وسایل و امکانات شخصی، مسیر خطیر و مهم آموزش و پرورش دانش آموزان را به پیش بردند.
بیت اللهی افزود: همراهی دستگاه های دیگر در قالب مسوولیت اجتماعی برای کاهش معضلات و مسائل موجود و رعایت عدالت اجتماعی در مسیر آموزش تمامی دانش آموزان مستعد، می تواند نوید بخش آینده ای درخشان برای توسعه این استان باشد.
وی خاطرنشان کرد: همراهی خوب دستگاه ها و همت بلند معلمان و همچنین ایجاد عدالت آموزشی با راه اندازی برنامه شاد منجر به آموزش برابر در کشور شد و آموزش و پرورش هرمزگان هم توانست برای نخستین بار، در درصد قبولی و هم میانگین نمره های کتبی درس های امتحان نهایی پایه دوازدهم بالاتر از میانگین کشوری قرار گیرد و رتبه ۱۹ کشور را از آن خود کند.
هیج دانش آموز کم توان مالی نباید از تحصیل محروم شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار داشت: هیچ دانش آموز کم توان مالی نباید از تحصیل محروم شود و این نهاد حمایت از دانش آموزان نیازمند را در دستورکار و اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.
جلیل تراهی افزود افزود: اگر بخواهیم زنجیره فقر قطع شود، باید مسیر را برای کسب کرسی های دانشگاهی توسط دانش آموزان خانواده های نیازمند مالی هموار کنیم.
وی با قدردانی از فداکاری همه فرهنگیان در دوران سخت کرونا، خواستار ترویج و فرهنگ سازی بیش از پیش در امور انفاق، ایثار و حوزه مسوولیت اجتماعی در جامعه، دستگاه ها و نهاد های دولتی وغیر دولتی شد.
 

برچسب‌ها مدارس کمیته امداد امام خمینی هرمزگان تبلت دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کمیته امداد امام خمینی هرمزگان مدارس کمیته امداد امام خمینی هرمزگان تبلت دانش آموزان دانش آموزان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 

سرهنگ احسان بهمنی رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای سوء استفاده و کلاهبرداری از مردم استفاده می‌کنند گرچه پلیس فتا نیز بصورت مستمر با آنان برخورد کرده و عرصه را برای اقدامات مجرمانه این افراد ناامن کرده است، اما آگاهی مردم نیز عامل مهمی در ناکام گذاشتن این افراد است. 

وی با بیان این که کلاهبرداران با توجه به نزدیک شدن به کنکور اقدام به تبلیغات کذب درجهت خرید و فروش سوالات کنکور می‌نمایند، افزود: افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و با جلب اعتماد آنها، با استفاده از پیام‌رسان‌های موازی اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات همراه با جواب می‌کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌های سال‌های گذشته است. 

این مسئول انتظامی گفت: برخی از این کلاهبرداران با ادعا‌هایی نظیر تضمین قبولی در دانشگاه‌های عالی و کسب رتبه برتر در کنکور، داوطلبان و خانواده‌های آنان را اغفال می‌کنند و پس از دریافت وجوه میلیونی و کلاهبرداری نه تنها هیچ سوالی را ارسال نمی‌کنند بلکه دیگر پاسخگوی تماس‌های آنان هم نیستند.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به اینکه چنین ادعا‌هایی مبنی بر فروش سوالات کنکور و حتی امتحانات نهایی در فضای مجازی کاملا جعلی بوده و دانش‌آموزان نباید به این آگهی‌های دروغین اعتنا نکنند، از عموم شهروندان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های پلیس فتا فریب این گونه کلاهبرداری‌ها نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک وهرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir گزارش کنند و ویا از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند