Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از تهیه گزارش خبر صداوسیمای استان مرکزی از سرای سالمندان ابرهیم آباد اراک و پخش از شبکه سراسری در تیرماه امسال پدر گمشده پیدا شد.

به گزارش رکنا، خانواده این پدر سالمند که ساکن همدان بوده و به دلیل ناتوانی قدرت تکلم و شنوایی به مدت دو سال گمشده بود با دیدن تصویر پدر گمشده او را پیدا کردند و بعد از ۲ سال او را سرای ابراهیم آباد ملا قات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنازه نوجوان گمشده بوشهر یکجا بود؟!‌+ جزییات

آقای بهمن جواهری آبان ۱۳۹۸ در شهر همدان گم می‌شود و به دلیل ناتوانی قدرت تکلم و شنوایی ناخواسته به استان مرکزی و شهر اراک می‌آید و بدلیل نداشتن مدارک هویتی و شناسایی به سرای ابراهیم آباد فرستاده می‌شود.

بدلیل شیوع ویروس کرونا در این مدت هیچ گونه تصویر و فیلمی از این سرای سالمندان منتشر نشده بود و در گزارش تیرماه امسال خبر شبکه آفتاب اولین تصویر بعد از شیوع کرونا از این سرا از شبکه سراسری پخش می‌شود که تصویر فرد نامبرده هم در این گزارش منتشر می‌شود.

تصویر این فرد از سوی یکی از اقوامش در شهر همدان شناخته شده و به اطلاع خانواده آقای جواهری می‌رساند و در نهایت این پدر بعد از ۲ سال به آغوش گرم خانواده بازمی گردد.

اقای بهمن جواهری دارای دو دختر است که و بعد از انجام مراحل اداری به همراه خانواده خود به شهر همدان بازگشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پدر گمشده گمشده اخبار حوادث گمشده مرد گمشده پدر گمشده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرهاد مجیدی ازدواج محمدرضا گلزار قیمت فیلم سارا و نیکا فرقانی فرهاد مجیدی مربی استقلال فرهاد مجیدی مربیگری فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات حوزه صمت در استان همدان اظهار کرد: باتوجه به سیاست گذاری های دولت و تکلیفی که به صورت قانونی برای ادارات تعریف شده، در این موارد سعی شد تا تمام موارد و مسائل طرح جوانی جمعیت به صورت مناسب به انجام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید بتوانیم با ایجاد اشتغال و بسترسازی حوزه واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی که هرکدام به نوبه خود ارزش افزوده بسیار خوبی را در استان به صورت غیرمستقیم در حوزه جوانی جمعیت ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی که افراد منجر با این می شوند که نسبت به اقتصاد خانواده که یکی از ارکان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

شانیان با بیان اینکه اشتغالزایی بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، افزود: در استان همدان امروز، کار هست اما کارگر و کارمند در بخش خصوصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مردم ما در حوزه بازار در شهرستان های همدتن متفاوت عمل می کنند اما در مجموع اگر بخواهیم مرکز استان را ملاک قرار دهیم، در دسترس بودن اقلام و کالاهای که باید برای ابتدای زندگی را شاهدیم.

شانیان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیفات متعدد نیز از افزایش قدرت خرید مردم سخن گفت.

وی افزود: استان همدان یکی از استان های است که تورم کمتری را نسبت به سایر استان ها تجربه کرده که این امر به صورت مستقیم با سفره و معیشت مردم و خانواده ها و تشکیل خانواده برای افراد موثر خواهد بود.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: اقلام اولیه مانند شیرخشک، پوشک و سایر موارد که برای فرزندان باید در دسترس باشد، در دسترس مردم است و نرخ آنها نیز در سیاست گذاری های وزارت صمت گنجانده شده است.

کد خبر 6092915

دیگر خبرها

  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود