Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:08:11 GMT

امام جمعه بوشهر:نقش بانوان در نهضت حسینی تبیین شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۲۳۰

امام جمعه بوشهر:نقش بانوان در نهضت حسینی تبیین شود

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست  با کادر مدیریتی و مبلغان خواهر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در نهضت عاشورا افزود: باید به نقش بانوان در نهضت عاشورا بخوبی پرداخته و هچنین آثار عالیه آن مشخص شود.

وی بیان کرد: در این زمینه تاکنون کارهای مختصری انجام شده ولی قوی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهر ادامه داد: حوزه علمیه خواهران بوشهر در دهه آخر ماه صفر یک همایش همراه با ارائه مقاله برگزار کند و  از منظرهای مختلف، نقش بانوان در نهضت عاشورا و جاودانگی آن بعد از نهضت عاشورا بررسی و تبیین شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش احیای دین از سوی مبلغات و مبلغین و آثار و برکات آن، عنوان کرد: ماموریت و عملکرد حوزه علمیه خواهران  بر پایه پنج اصل عبودیت، رشد ایمانی، رشد تقوایی، رشد اخلاقی و تحصیل و تبلیغ استوار است.

وی گفت: در شرایط کنونی که به معنای دقیق کلمه بمباران تبلیغی دشمن در فضای حقیقی و مجازی انجام می گیرد، مقاومت تبلیغی و دینی در مقابل این تهاجم نرم یک وظیفه اصلی است و این وظیفه اکنون متوجه حوزه‌های علمیه خواهران و برادران است.

وی ادامه داد: لازم است در فضای مجازی و حقیقی به شدت برنامه‌ریزی کرد و با دقت وارد صحنه شد چون دشمن با تمام قوا وارد گود شده است.

برچسب‌ها بوشهر امام جمعه بوشهر عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر عاشورا بوشهر امام جمعه بوشهر عاشورا نقش بانوان در نهضت علمیه خواهران نهضت عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان