Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست ویژه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران افزود: بدنبال تاکیدات بسیار موثر و ارزنده امروز رهبر معظم انقلاب در موضوع ضرورت اتخاذ تصمیمات فوری و موثر برای مقابله گسترش جهش وار ویروس کرونا در سطح کشور، ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران با همه اعضا تشکیل جلسه داد تا در این موضوع تصمیمات اساسی و اقدامات سختگیرانه و یاری طلبیدن از همه عناصری که در این مساله از جمله مردم موثر هستند تصمیماتی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه در جلسه امروز تصمیمی گیری شد این بود که از فردا مجددا اجرای موثر و مستمر و قوی طرح محله محور شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دوباره با همکاری و مشارکت سازمان بسیج مستضعفین و سپاه های استانی سپاه پاسداران و همه دستگاهها و نهادهای بهداشتی و درمانی و وزارت بهداشت کشور در تمام کشور آغاز شود.

فرمانده کل سپاه  گفت: در این جلسه تاکید شد که ظرفیت‌های وسیعی برای گسترش واکسیناسیون اتفاق بیفتد بنابراین به عنوان سپاه و بسیج آمادگی داریم هر تعدادی که  واکسن در اختیار ما قرار بگیرد به همان تناسب مراکز واکسیناسیون را گسترش دهیم   و از طرف دیگر مراکز موجود را با چند شیفته کنیم.

سردار سلامی یادآور شد: منتظر هستیم که ستاد ملی کرونا در مورد تعطیلات تصمیم بگیرند. اگر تصمیم بر تعطیلی گرفته شد هم نیروی انتظامی و هم بسیج و هم وزارت بهداشت و در کنار آن همه دستگاه هایی که در مساله اجرای کامل ضوابط مربوط به این تعطیلات هستند قرار شد که پای کار باشند تا فضایی را فراهم شد که مردم کمتر درگیر این مساله شوند.

وی با بیان این که ما تجربه جهاد ملی مانند دفاع مقدس را داریم گفت: از مردم می خواهیم که در یک  جهاد ملی همانند دوران دفاع مقدس با این بیماری مبارزه کنند چرا که  در این بیماری و خطر عامل اصلی مقابله خود مردم هستند و اگر مردم همکاری کنند و دستگاه‌های مسئول تمام تلاش خود را به کار بگیرند حتما  از این موج هم عبور خواهیم کرد.

برچسب‌ها کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان تهران حسین سلامی تهران قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرونا دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان تهران حسین سلامی تهران قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل