Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط بین الملل فدراسیون بسکتبال درباره انتشار خبری مبنی بر جریمه فدراسیون در رابطه با حضور بدون مجوز بازیکن آمریکایی توضیح داد.

به گزارش ایلنا، ایمان فرزین، مدیر روابط بین الملل فدراسیون بسکتبال درباره انتشار خبری مبنی بر جریمه فدراسیون در رابطه با حضور بدون مجوز«دووان سامرز» بازیکن آمریکایی تیم مهرام در یکی از رسانه‌ها اظهار داشت: بازیکن آمریکایی مجوز بازی (LoC) داشته، اما درخواست صدور مجوز به اشتباه برای فدراسیون بسکتبال ژاپن صادر شده بود، درحالی که بازیکن نامبرده تحت مجوز کشور پورتوریکو فعالیت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه بگوییم مجوز نداشته اساساً نادرست است، چرا که در غیر این صورت درخواست صدور LOC جدید نامبرده از سوی فدراسیون بسکتبال کشور اروگوئه به فدراسیون کشورمان ارسال نمی‌شد. بازیکن آمریکایی درحال حاضر در کشور اروگوئه بازی می‌کند و مجوز بازی وی توسط فدراسیون کشورمان تایید و توسط فیبا صادر گردیده است.

وی همچنین درباره محرومیت یا جریمه فدراسیون بسکتبال ایران افزود: چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد. یک عدم هماهنگی بین مسئول قبلی امور بین الملل و کمیته مسابقات رخ داده بود که باتوجه به اینکه تنها یک سوء تفاهم (نه تخلف) وجود داشته و فدراسیون بسکتبال کشورمان نیز همواره همسو و همگام با قوانین فدراسیون بین المللی بسکتبال حرکت کرده، هیچ جریمه یا محرومیتی علیه کشور ما درنظر گرفته نشده است. من تعجب می‌کنم چطور برخی رسانه‌ها بدون استناد به منابع معتبر، اخباری را در ضدیت با فدراسیون کشورمان منتشر می‌کنند.

فرزین در پایان ضمن تاکیید بر لزوم استناد رسانه‌ها به سایت رسمی فدراسیون بسکتبال گفت: هرگونه رای انضباطی شامل جریمه یا محرومیت، باید رسماً به فدراسیون‌ها یا باشگاه‌های عضو ابلاغ و اطلاع رسانی شود و در مورد بازیکن تیم مهرام، حتی پرونده انضباطی نیز تشکیل نشده بود، چه برسد به صدور رای جریمه یا محرومیت، مجدداً تاکید می‌کنم این مسئله تنها یک سوء تفاهم بوده و هیچگونه تخلفی از سوی فدراسیون ما صورت نگرفته است. در همین راستا از کلیه رسانه‌های ورزشی خواهش می‌کنم اخبار مربوط به بسکتبال کشور را تنها از طریق سایت و کانال‌های رسمی فدراسیون بسکتبال دنبال کرده و از استناد به شایعات بی‌پایه و اساس مطرح شده در محافل غیررسمی خودداری نمایند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال ایمان فرزین فدراسیون بسکتبال فدراسیون بسکتبال بازیکن آمریکایی بین الملل رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال

نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون برگزار شد و در کنار دو گزینه داخلی، دو مربی خارجی نیز مورد تأیید نهایی قرار گرفتند.

فدراسیون بسکتبال از اعلام نام مربیان ایرانی به دلیل حساسیت هفته‌های باقیمانده از لیگ برتر، خودداری کرد ولی مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

رادووان تریفونوویچ ملقب به «رادو» در سال 1973 در شهر لیوبلیانا کشور اسلوونی که در آن زمان قسمتی از یوگسلاوی سابق بود به دنیا آمد. او از سال 1993 تا 2007 (20 تا 34 سالگی) به عنوان بازیکن فعال بود و از 35 سالگی وارد دنیای مربیگری شد. رادو از سال 2015 تا 2017 مربی تیم ملی اسلوونی و دستیار «ایگور کوکوشکوف» بود.

پس از اینکه اسلوونی در سال 2017 به مدال طلای یوروبسکت رسید به مدت 3 سال تا 2020 سرمربی تیم ملی کشورش شد و بعد از آن به کشور ترکیه رفت تا دستیار سرمربی لیتوانیایی تیم فنرباغچه شود. فنرباغچه در سال 2022 قهرمان ترکیه شد.

گزینه دوم هدایت تیم ملی در نوع خود، مورد جالبی است. مارکو راموندینیو متولد سال 1982 در ایتالیا و مربیگری را از سن 18 سالگی آغاز کرده و در واقع به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی نکرده است. او پس از چندین سال فعالیت در کادر فنی تیم‌های باشگاهی به تیم‌های زیر 16 و زیر 18 سال ایتالیا راه پیدا کرد و در نهایت سرمربی تیم بسکتبال زیر 16 سال ایتالیا در المپیک تابستانی نوجوانان (سال 2015) شد. او همچنین سابقه هدایت تیم جوانان (تیم ملی B) ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد. او در فصل 23-2022 با تیم تورتونا که آن را از لیگ دسته 3 ایتالیا به سری A رساند به عنوان مربی سال سری A انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • پیروزی بدون جنگ
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد