Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:00:06 GMT

عرضه ۱۰۰ تن مرغ و برنج در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۳۳۳۵

عرضه ۱۰۰ تن مرغ و برنج در خرمشهر

نعیم مقدم مقدم رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: برای تنظیم بازار در هفته گذشته ۲۰ تن مرغ منجمد به نرخ ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان و ۸۰ تن برنج به نرخ ۱۸۵ هزار تومان به بازار عرضه شد.

او افزود: برای ماه محرم نیز قرار است ۱۵ تن مرغ منجمد و ۶۰ تن برنج در روز‌های آغازین هفته آینده به خرمشهر داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر همچنین از کاهش قیمت مرغ کشتار روز از ۴۰ هزار به ۳۶ و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سیمان از ۱۰۰ هزار به ۶۵ هزار تومان به عنوان دیگر اقدامات انجام شده برای کنترل بازار خرمشهر یاد کرد.

او در ادامه از اعزام تیم‌های بازرسی برای کنترل بازار محرم خبر داد و اظهار کرد: ۲ تیم ۲ نفره در بازار‌های روز و صفا مستقر شده اند تا بر عرضه کالا‌های اساسی همچون مرغ، برنج، گوشت، حبوبات، روغن، شکر، پوشاک و ارائه فاکتور‌ها نظارت کنند.

مقدم شمار موارد بازرسی‌های انجام شده از بازار‌های خرمشهر را بیش از ۸۰۰ مورد در ماه جاری اعلام کرد و گفت: از ابتدای مرداد ماه ۸۵۶ مورد بازرسی از بازار‌ها خرمشهر انجام شد و ۳۵ مورد تخلف شامل موارد گران فروشی، کم فروشی، صادر نشدن فاکتور و درج نشدن قیمت ثبت شده است.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر همچنین به نظارت بر بازار برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: سه گروه ۲ نفره در ۲ شیفت صبح و عصر متشکل از بازرسان صنعت معدن و کارشناسان بهداشت محیط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازار‌ها را بررسی و بر مواردی همچون عرضه نکردن خدمت به مشتری‌های بدون ماسک نظارت می‌کنند.

او از اخطار به مراکز فروش خاطی خبر داد و بیان کرد: در روند بازدید‌های انجام شده به مراکزی که دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده بودند اخطاریه داده شد که در بازدید مجدد هفته آینده در صورت رعایت نکردن موارد تذکر داده شده، اقدام به پملب واحد صنفی خاطی می‌شود.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم توزیع مرغ و برنج صنعت معدن بازار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • قیمت جدید برنج اعلام شد