Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:34:37 GMT

ادعای بی گناهی متهم در دادگاه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۳۴۹۳

پسرجوان که با شکایت یک دختر مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراهش در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده مدعی است که بی‌گناه است و دوستش سرقت را مرتکب شده است.

به‌ گزارش ایران، حدود یک سال قبل دختری با مراجعه به پلیس شکایت کرد و در توضیح ماجرا به مأموران گفت: در داخل تاکسی نشسته بودم که 2 نفر موتورسوار تلفن همراهم را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله داد و فریاد کردم و مأموران پلیس که در نزدیکی ما بودند یکی از آنها را دستگیر کردند اما دیگری متواری شد. ناصر که به اتهام سرقت بازداشت شده بود به مأموران گفت: در یک فروشگاه لوازم آشپزخانه در مولوی کار می‌کنم. آن روز دوستم مسعود با موتورش به دنبالم آمد تا مرا به خانه برساند.

در میانه راه مسعود به یکباره تلفن همراه شاکی را قاپید و اقدام به فرار کرد و در همین حین مأمورانی که در نزدیکی ما بودند، من را گرفتند و مسعود فرار کرد. در حالی که پلیس ردی از مسعود به دست نیاورده بود برای ناصر کیفرخواست صادر و وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در جلسه دادگاه متهم با رد اتهام سرقت گفت: من از ماجرای سرقت اطلاعی نداشتم. دوستم گوشی دختر جوان را قاپید و من گرفتار شدم. من زندگی شرافتمندانه‌ای دارم و به تازگی نامزد کرده‌ام. من هیچ سابقه کیفری ندارم. دو سال قبل در باشگاه بدنسازی با مسعود آشنا شده بودم و شناخت کاملی هم از او نداشتم. حالا هم نمی‌دانم کجاست و از قضات درخواست دارم مرا تبرئه کنند.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی محرم شب های محرم ادعا بی گناهی متهم علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی محرم شب های محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته‌ای که گذشت نتیجه یک آزمایش پزشکی توسط وکلای خانواده لئوپولدو پوکه، جراح مغز و اعصاب و یکی از متهمان پرونده مرگ مارادونا، اعلام شد. این بررسی و آزمایش نشان داد که وجود الکل یا ماده سمی در خون مارادونا در هنگام مرگ را نمی‌توان رد کرد.

به گزارش ورزش سه، با این حال دالما مارادونا با پستی در اکس (توییتر سابق) به نتایج این آزمایش واکنش تندی داشت. او گفت: «نمی‌دانم با وجود این اخبار غلط چرا در این محیطی که نامش توییتر است مانده‌ام. فقط می‌خواهم به احمق‌ها بگویم که خبر مرگ پدرم به دلیل مصرف الکل یا هر ماده دیگری صحیح نیست.»

البته در سمت دیگر، این نتایج یک دستاورد بزرگ است. وکیل یکی از متهمان پرونده در رابطه با نتیجه آزمایش اخیر می‌گوید:«این به ما نشان می‌دهد که موکل من در این پرونده تقصیری ندارد. دو علت برای مرگ وجود دارد، یا دلیل طبیعی و یا دیگری که ناشی از مصرف یک ماده خارج از داروهایی که موکل من تجویز کرده است.»

با اینکه دالما مارادونا در شبکه‌های اجتماعی به این ادعا پاسخ داد، اما به‌نظر می‌رسد او یک واقعیت را فراموش کرده‌. این آزمایش نتیجه یک بررسی تخصصی است که در اختیار دادگاه قرار گرفته، نه یک ادعای مبتنی بر حدس و گمان که روزنامه‌ها منتشر کرده باشند.

با این وجود دادگاه برگزار خواهد شد. با اینکه وکیل یکی دیگر از متهمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «درک نمی‌کند چرا با وجود این مدرک دادگاه باید برگزار شود» اما به‌زودی قرار است دادگاهی برای رسیدگی به ادعاهای دو طرف تشکیل شود.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902318

دیگر خبرها

  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی