Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان، ادای سوگند برای قبول مسئولیت کارشناسی دادگستری را نشان دهنده اهمیت کار در این حوزه برشمرد و ضمن بیان این مطلب که تنها برای مناصب حساس، خطیر و ارزشمند نیاز به ادای سوگند است،گفت: کارشناسان با شناخت ابعاد موضوع، موارد را در اختیار قاضی قرار می‌دهند و حکم قانونی بر اساس مستندات موجود از سوی قاضی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از کارشناسان به عنوان کارگزاران عدالت یاد کرد و افزود: عدالت مقوله‌ای حیاتی و بری جوامع به شمار می‌رود و ارزش گرانسنگی برای جامعه بشری دارد و از این رو زمانی که رسالت‌های ائمه اطهار (ع) دقت می‌کنیم می‌بینیم که یکی از مهمترین رسالت‌های آن‌ها ایجاد زمینه عدالت گستری و اقامه قسط و عدل در جامعه است.

موحد ضمن بیان این مطلب که جامعه با وجود ظلم امکان ادامه حیات ندارد، تاکید کرد: اگر کارگزاران عدالت نتوانند به وظایف خود به درست عمل کنند؛ به بقا و دوام جامعه آسیب می‌زند و اثرات دنیوی و اخری نیز در زندگی آن‌ها برجای خواهد گذاشت.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه هر فرد با اجرای عدالت، آسایش و آرامش وجدانی بسیار بالایی خواهد داشت، ادامه داد: هر غفلت کوتاهی در ا مور کارشناسی و قضاوت ممکن است زندگی افراد را دچار آسیب کند.

موحد با تاکید بر اینکه کوچکترین اشتباه از سوی کارشناسان موجب بروز خطا در صدور احکام قضایی می‌شود، گفت: کارشناسان باید با درک حساسیت شغلی خود و پذیرفتن الزامات قانونی آن در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عدالت دادگستری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند