Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:19:50 GMT

خصوصیات گوشی جدید ویوو را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۳۵۸۹

خصوصیات گوشی جدید ویوو را بیشتر بشناسید

در اوایل هفته جاری، قابلیت‌های یک گوشی هوشمند Vivo مدل V ۲۱۰۵ در سایت صدور گواهینامه مخابرات اندونزی لو رفت.

به گزارش برنا؛ در اوایل هفته جاری، قابلیت‌های یک گوشی هوشمند Vivo مدل V۲۱۰۵ در سایت صدور گواهینامه مخابرات اندونزی لو رفت. این سایت همچنین اعلام کرد گوشی جدید با عنوان Vivo X۷۰ Pro وارد اندونزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب به برخی از قابلیت‌های گوشی جدید ویوو می‌پردازیم.

براساس گزارش‌ها تلفن هوشمند V۲۱۰۵ Vivo از تراشه MediaTek Dimensity ۱۲۰۰ پشتیبانی می‌کند. این گوشی جدید دارای ۱۲ گیگابایت رم است. سیستم عامل اندروید ۱۱ بر روی گوشی جدید ویوو اجرا می‌شود. در آزمایشات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench، این گوشی به ترتیب ۸۵۹ و ۲۶۳۸ امتیاز کسب کرد.

نسخه‌های جهانی Vivo X۶۰ و X۶۰ Pro که در اوایل سال جاری عرضه شد مشخص شد که دارای مشخصات مشابه هستند. تنها تفاوت قابل توجه بین دو دستگاه این است که Vivo X۶۰ دارای پشتیبانی OIS است، در حالی که X۶۰ Pro مجهز به تثبیت کننده میکرو گیمبال است؛ بنابراین، به نظر می‌رسد که X۷۰ و X۷۰ Pro می‌توانند مجهز به مشخصات یکسان باشند و ممکن است عمدتا در بخش دوربین متفاوت باشند.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده اند که خط تولید Vivo X۷۰ ممکن است تا اواسط سپتامبر در هند رسمی شود. قیمت X۷۰ ممکن است حدود ۴۵۰۰۰ روپیه (۶۰۴ دلار آمریکا) باشد، در حالی که قیمت X۷۰ Pro حدود ۵۰ هزار روپیه (۶۷۱ دلار آمریکا) است. قیمت X۷۰ Pro+ حدود ۷۰، ۰۰۰ روپیه (۹۳۹ دلار آمریکا) است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی جدید گوشی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید

به گزارش خبرآنلاین، دانستن برخی از نشانه های مهم و هشدار دهنده اولیه حمله قبلی می تواند فرد را از مرگ حتمی نجات دهد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: لازم است نظر متخصصان درباره برخی از علائم هشداردهنده اولیه حمله قلبی و آنچه که باید انجام دهید را بدانید دانستن این نشانه‌ها می‌تواند در برابر حمله قلبی نجات دهنده باشد.

درد یا احساس فشار در قفسه‌سینه

آنژین که درد متناوب قفسه سینه است، بر اثر تجمع تدریجی پلاک در داخل رگ‌ها ایجاد می‌شود و می‌تواند یک علامت هشداردهنده باشد. اگر متوجه هر نوع ناراحتی در قفسه سینه شدید (آنژین می‌تواند به اشکال دیگری غیر از درد نیز ظاهر شود)، مهم است که با پزشک خود تماس بگیرید.

درد گردن، شانه یا فک

معمولاً ما حملات قلبی را با درد فوری در دست چپ مرتبط می‌دانیم. بااین‌حال، علائم اولیه درد ممکن است چندان واضح نباشد. گاهی اوقات حمله قلبی مترادف با درد قفسه سینه است، اما گاهی اوقات به‌ویژه در افراد مسن، ممکن است علائم مرتبط دیگری مانند درد یا بی‌حسی که از گردن، شانه یا بازو منتشر می‌شود، وجود داشته باشد.

حالت تهوع یا سایر مشکلات معده

درد شکم، حالت تهوع و خستگی نیز از علائم هشداردهنده حمله قلبی هستند. اما این علامت مخصوص همه بیماران نیست.

سرگیجه، سبکی سر یا ضعف

اگر ناگهان دچار عدم تعادل می‌شوید، اتاق شروع به چرخیدن می‌کند یا بینایی شما کاهش می‌یابد، بدن شما ممکن است در مورد حمله قلبی قریب‌الوقوع هشدار دهد. اگر این علائم را تجربه کردید، فوراً به اطرافیان خود اطلاع دهید.

تنگی نفس

تنگی نفس می‌تواند بر اثر فعالیت بدنی، دمای بالا یا ارتفاع زیاد ایجاد شود.

عرق سرد

تعریق زیاد در حالت استراحت و یا تجربه عرق سرد می‌تواند از علائم هشداردهنده حمله قلبی باشد. بازه زمانی بین علائم و حمله قلبی از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. اما تقریباً دو سوم از بیماران می‌توانند یک ماه قبل از حمله قلبی به زمانی اشاره کنند که درد قفسه سینه را تجربه کرده‌اند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900119

دیگر خبرها

  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید