Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:56:30 GMT

خبرنگاران مروج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۳۶۰۷

خبرنگاران مروج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هستند

به گزارش ایرنا سعید نظری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: امور دین از جمله امر به معروف و نهی از منکر برای ادای تکلیف است و اگر همه به تکالیف خود عمل کنیم، پیامدهای مثبت آن در جامعه نمایان می‌شود.

وی با اشاره به ایام سوگواری محرم افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر یک خواست همگانی است و خبرنگاران به خوبی می‌توانند در این حوزه نقش آفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با تاکید بر اینکه شورای ششم در مقابل خبرنگاران نقدپذیر است، بیان کرد: نقد منصفانه و ارایه راهکار مفید از رسالت خبرنگاران است که می‌تواند به توسعه مدیریت شهری کمک شایانی داشته باشد.

سرپرست شهرداری همدان نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران همواره در توسعه امور شهری تاثیرگذار بوده‌اند و تعامل خوبی با رسانه‌ها داریم.

مجید شاکری افزود: همدان از رسانه‌های فعال، پویا و متخصص برخوردار است و به طور قطع با نقدهای منصفانه و برجسته کردن توانمندی‌های مدیریت شهری، کمک شایانی به توسعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مردم با مدیریت شهری هستند، اضافه کرد: خدمت به مردم و کسب رضایت عمومی را وظیفه خود می‌دانیم و تمامی حوزه‌های شهرداری همدان تلاش شبانه روزی برای خدمت به شهروندان خواهند داشت.

در این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه شورای شهر همدان تجلیل شد.

همچنین از خانواده مرحوم مهدی کاشی و سیدصدرالدین موسوی ۲ تن از خبرنگاران همدانی که به علت کرونا جان باختند تجلیل شد.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر همدان امر به معروف و نهی از منکر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر همدان امر به معروف و نهی از منکر همدان شورای اسلامی شهر همدان امر به معروف و نهی از منکر همدان امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!