Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ماموران پلیس غرب تهران در جریان مرگ مردی به نام حامد از اتباع افغان در بیمارستانی واقع در یافت آباد قرار گرفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

تحقیقات جنایی حاکی از آن بود، حامد در خانه اش چاقو خورده و توسط همسایگان به بیمارستان منتقل شده است که ساعتی بعد پس از تلاش های پزشکان به کام مرگ فرو رفت و به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پلیسی همراه با بازپرس کشیک قتل پس از حضور در محله حادثه و پرس جو از خانواده مقتول پی بردند، حامد بخاطر مسائل ناموسی در خانه توسط پسر عمویش مورد ضربه چاقو قرار گرفته است.

وقوع قتل ناموسی در یافت آباد

تیم جنایی و ماموران پلیس پس از رصد های اطلاعاتی و تحقیقات دقیق تر با بازبینی دوربین های مداربسته مخفیگاه قاتل را در جنوب تهران واقع در محله یافت آباد شناسایی کردند.

تیم پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز های لازم قضایی در یک عملیات هماهنگ قاتل، را در جنوب تهران بازداشت و جهت تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل کردند.

قاتل در تحقیقات جنایی به جرم خود مبنی بر قتل پسرعمویش معترف شد و گفت: حامد مدت ها در خیابان مزاحم خواهرم بود. به او هشدار دادم اما حامد مزاحمت هایش تمامی نداشت. چند روز بعد به حامد گفتم برای خواستگاری خواهرم اقدام کند اما او با تمسخر به من فحش ناموسی داد. در یک لحظه عصبانی شدم و با چاقو او را به قتل رساندم. پشیمان هستم و قصد کشتن حامد را نداشتم.

بنا بر این گزارش پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرگ چاقو بیمارستان قتل حادثه قاتل اخبار حوادث جنایت بازداشت اطلاعاتی یافت آباد تهران مرد جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرهاد مجیدی ازدواج محمدرضا گلزار فیلم قیمت فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی مربیگری فرهاد مجیدی مربی استقلال فرهاد مجیدی فوتبال محمدرضا گلزار یافت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران