Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نشست همکاری مشترک میان انجمن خیریه یاس کرمان و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان به منظور همکاری‌های بیشتر برگزار شد.

دراین نشست سعید کاظمی پور، زیرساخت‌های فراهم شده به همت خیریه یاس برای بیماران را اقدامات ارزنده‌ای دانست و گفت: امیدواریم پروژه‌های در دست اقدام به زودی به سرانجام برسد و ساختار شکل بگیرد، اما از آمار بیماران کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره تشکیل کانون‌های خدمت رضوی در زمان تولیت آیت الله رئیسی افزود: در حال حاضر قریب ۶ هزار نفر خادمیار رضوی به صورت داوطلبانه با هدف خدمت به محبین حضرت رضا علیه السلام به صورت مردمی و با محوریت مساجد فعالیت انجام می دهند.

او با بیان اینکه ما به دنبال ترویج فرهنگ رضوی به صورت مردم داری و مردم یاری هستیم به اولویت بندی نیاز‌های مردم در این کانون اشاره کرد و افزود: نیاز‌های مردم در ۶ سرفصل عنوان شده که یکی از این سرفصل‌ها بحث سلامت مردم در استان است و تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهاد‌ها و ارگان‌هایی که دولتی و یا به نوعی منتسب به نظام اند در کار‌های مردم یاری که انجام می‌دهند هماهنگ شوند که اگر این مورد اتفاق بیفتد تمام کار‌های خیر هدفمند می‌شود.

کاظمی پور از راه اندازی سامانه الکترونیکی سلامت رضوی باهدف خدمت به نیازمندان و محرومین در شهر کرمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شناسایی بیمار، ایجاد بیمه و سپس بیمه تکمیلی، قرارگرفتن در مدار خدمت و در نهایت مشخص شدن درمان از طریق این سامانه انجام می‌شود.

او با اشاره به تعداد خیریه‌های کرمان در حوزه سلامت تصریح کرد: اگر ارتباط و همکاری با خیریه‌ها ایجاد شود هم کار بیمار به سهولت انجام می‌شود و هم خیرین با اطمینان بیشتری در کار خیر سهیم می‌شوند.

 محمدرضا بهرامی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد خیریه گفت: انجمن یاس کرمان از سال ۸۸ با کمک خیرین و نیک اندیشان به منظور کمک به بیماران مبتلا به سرطان تاسیس شد و تاکنون بالغ بر ۵۰۰۰ هزار بیمار تحت پوشش دارد.

مدیر عامل انجمن خیریه "یاس کرمان" افزود: نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان ماهانه کمک هزینه دارو و درمان و خدمات بیماران مبتلا به سرطان در این انجمن صورت می‌گیرد و سالانه چند نوبت حمایت‌های غذایی به صورت سبد کالا در میان بیماران توزیع می‌شود.

او همچنین با اشاره به پروژه‌های بزرگ این انجمن افزود: انجمن خیریه "یاس کرمان" کار‌های بزرگی از جمله احداث مهمانسرا برای بیماران با دو وعده غذای گرم به صورت رایگان، احداث ساختمان آنکولوژی هماتولوژی در بیمارستان افضلی پور و همچنین پروژه‌های بزرگی مانند احداث مرکز رادیوتراپی در ابتدای جاده هفت باغ، راه اندازی اولین مرکز غربالگری، تشخیص و درمان انواع کم خونی در ایران و ایجاد مرکز جامع شیمی درمانی در زمین اهدایی خیر ارجمند زنده یاد ملکی در ۸ هزار متر زمین را در دست اقدام دارد.

در این جلسه مقرر شد بیماران مبتلا به سرطان زیر پوشش انجمن خیریه "یاس کرمان" به صورت اولویت دار تحت حمایت معیشتی کانون خادمیاران رضوی استان کرمان قرار گیرند و افراد تحت پوشش این انجمن با معرفی کانون خادمیاران از حمایت‌های مادی و معنوی خادمان رضوی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران سرطانی سامانه الکترونیکی انجمن خیریه یاس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان