Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:02:19 GMT

بیانیه شورای هیئات مذهبی در پی سخنان اخیر رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۴۲۵۴

در پی سخنرانی امروز مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری‌های ماه محرم، شورای هیئات مذهبی کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن لبیک به این بیانات، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

«سال‌ها از واقعه خونبار عاشورای سال ۶۱ هجری می‌گذرد اما جوشش خون غیرت دینی در رگ‌های شیعیان و همه آزادیخواهان جهان هر سال افزون‌تر می‌گردد، چراکه حرارت قلوب مومنین در عزای اشرف اولاد آدم هیچگاه به خاموشی و سردی نخواهد گرایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه همه عزاداران حسینی و دلدادگان مکتب أهل بیت علیهم السلام را به این موضوع مهم و محوری جلب می‌نماییم، همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند مجالس عزای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام مایه برکت و جلب رحمت الهی است و ملت و کشور به این مجالس با برکت احتیاج دارد، اما در برگزاری آن‌ها باید شیوه‌نامه‌ها با کمال دقت و شدت مراعات شود و نگذاریم تا مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان شود.

شورای هیئات مذهبی کل کشور  ضمن تشکر و قدردانی از هیأت های مذهبی در تعظیم شعائر دینی و اقامه عزای سالار شهیدان تاکید می‌کند  هیئات مذهبی که از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا پیش تازانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بوده اند ، لازم است تا با رعایت  کامل پروتکل های ابلاغی  و فاصله گذاری در مجالس حسینی در سطح   شهرستانها و اقصی نقاط  کشور شیوه نامه های ابلاغی را با دقت و نظارت بیشتری مورد اهتمام و دقت قرار دهند  و خادمین هیئات و بانیان مجالس کارگروه ها و کمیته های  ناظرین و بازرسین در سطح استانی و شهرستانی با دقت مجالس را رصد کنند.

در پایان شورای هیئات مذهبی کل کشور اوامر ولی امر مسلمین جهان را نصب العین خود قرار داده و خواستار همکاری و عمل به فرامین بیشتر معظم له است

مجددا تاکید می‌کند، همزمان با برگزاری باشکوه مجالس حسینی، رعایت کامل پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی با دقت در دستور کار  مراسمات و مجالس باشد تا با حفظ جان مردم و عزاداران عزیز  بهانه ای هم دست معاندین و مخالفین داده نشود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیات های مذهبی مقام معظم رهبری محرم ۱۴۰۰ شورای هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند

عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در برنامه برمودا حاضر شد و به سوالاتی درباره فعالیت‌های پژوهشگاه پاسخ داد. شاهوردی درباره توانایی‌های متخصصان کشورمان برای تولید اعضای بدن انسان صحبت و توصیه‌ای را که رهبر معظم انقلاب برای کار در عرصه مهندسی بافت داشتند، بیان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان