Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش به فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش و فرماندهان نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دستور داد تمام توان ارتش در حوز‌های مختلف بهداشتی ودرمانی را برای کمک به مردم پای کار آورند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، درپی اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اهمیت ورود نیرو‌های مسلح برای کمک به مردم برای مقابله با کرونا، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (علیه السلام) ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیرو‌های زمینی، هوایی، پدافند هوایی و دریایی دستور داد تمام توان ارتش در تمامی حوزه‌های مورد نیاز از جمله نیاز‌های بهداشتی و درمانی را برای کمک به مردم پای کار آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرلشکر موسوی: ارتش امانت ملت در دست فرماندهان است

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی سرلشکر موسوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی سرلشکر موسوی برای کمک به مردم سرلشکر موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی