Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:25:09 GMT

وضعیت ذخایر خونی در ایرانشهر مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۴۴۳۲

وضعیت ذخایر خونی در ایرانشهر مطلوب نیست

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سهیلا خسروی مدیر کل انتقال خون سیستان و بلوچستان پس از دیدار با فرماندار ایرانشهر گفت: شهرستان ایرانشهر با داشتن بیش از ٧٠٠ بیمار تالاسمی بیشترین آمار مبتلایان به این بیماری را در استان دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آمار بالای بیماران خاص و مصدومان ترافیکی در حوزه ایرانشهر شرایط ذخایر خونی در این شهرستان مطلوب نیست که انتظار می رود مردم با اهداء خون خود به نیازمندان به خون کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مصرف فرآورده های خونی در ایرانشهر در ماه بیش از یکهزار و ۵۰۰ واحد است که تنها ۴٠ درصد این مقدار از سطح شهرستان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه اهداء خون در ایرانشهر ۶٠ درصد کاهش یافته است گفت: با توجه به آمار بالای بیماران خاص و مصدومان ترافیکی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انتظار می‌رود نسبت به تامین خون بیش از پیش همکاری شود.

خسروی اظهار داشت: مشکل کمبود خون در سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان ایرانشهر جدی است در همین راستا از شهروندان درخواست داریم برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان انتقال خون اهدای خون بیماران تالاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم عرشه ابوطالب مطلبی صبح یکشنبه در سیزدهمین میز تخصصی ناشران کتاب با تبریک عملیات قاطعانه وعده صادق توسط نیروهای مسلح افزود: این عملیات سبب شد تا نیروهای نظام و مسلح نیز مقتدرتر و شجاع‌تر شوی با اشاره به اهمیت کار ناشران گفت: در نیروهای مسلح به این حوزه توجه خاصی شده است واعتبارات خوبی به حوزه پژوهش توجه شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت خوبی در حوزه چاپ و نشر داریم و به مؤلفان نیز بدهی چندانی نداریم، برای فعالان این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

یوسفی مدیر حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه دریایی نوشهر نیز با اشاره به این با هزار جلد کتاب در قالب ۸۰ عنوان در نمایشگاه بین المللی کتاب سال قبل شرکت کردیم، گفت: طرح جلد ۱۸ عنوان کتاب تهیه شد.

وی از تصویب ۹۰ عنوان کتاب در فاز ۹ خبر داد و گفت: چاپ هزار جلد کتاب عکس طبیعت نوشهر از جمله اقدامات است.

وی با اظهار اینکه ۹ نشریه در دانشگاه منتشر می‌شود، گفت: رفع مشکل واگذاری اعتبار در حوزه تألیف و نوسازی تجهیزات چاپ، بازنگری دستورالعمل حق تألیف و ویراستای، عدم واگذاری کاغذ یارانه‌ای، عدم وجود ردیف اعتباری مشخص از جمله مشکلات است.

کد خبر 6090525

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس