Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه بین این نهاد و چهار دستگاه اجرایی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، پارک علم و فناوری استان، دانشگاه فردوسی و جهاد دانشگاهی مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،  علی بهرامی زاده گفت: انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای علمی و آموزشی مزبور در پی تحقق هدف کلی توسعه همکاری های مشترک در زمینه گسترش زیرساخت ها و بهره مندی از ظرفیت های طرفین برای رسیدن به توسعه علمی و صنعتی، پیوند بیشتر بین علم و صنعت و ارتقای سطح کیفی آموزش ها انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری خراسان رضوی با هدف توسعه همکاری های مشترک در زمینه گسترش زیرساخت های فناوری، ارایه خدمات فناوری، توانمندسازی شرکتهای فناور و دانش‌بنیان با محوریت شهرک فناوری بیوتکنولوژی و صنایع غذایی در پنج ماده و طی مدت اجرایی سه سال منعقد شده است.

وی اظهار داشت: در یکی از بندهای این تفاهم نامه، امکان بهره مندی واحدهای فناور پارک علم و فناوری و شرکتهای مستقر در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی از خدمات فنی – تخصصی، آزمایشگاهی، عمومی و رفاهی طرفین فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی مشهد با هدف توسعه همکاریهای مشترک در زمینه گسترش زیرساختهای فناوری از جمله تجاری سازی فناوری، ارایه خدمات فناوری و توانمندسازی شرکتهای فناور و دانش بنیان در سه ماده و برای بازه زمانی سه ساله منعقد شده است.

بهرامی زاده افزود: بر اساس یکی از بندهای این تفاهم نامه، امکان بهره مندی واحدهای فناور مرکز رشد فناوریهای نوین سلامت مشهد و شرکتهای شهرکهای صنعتی از خدمات فنی، تخصصی، آزمایشگاهی، عمومی و رفاهی طرفین فراهم می شود.

وی بیان کرد: تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با هدف تعامل و همکاری مشترک در زمینه های برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و مهارتی و استفاده متقابل از توانمندی ها و ظرفیت طرفین به منظور ارتقای دانش فنی شاغلان مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی در ۶ ماده به مدت اجرایی یک سال منعقد شده است.

وی انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی با دانشگاه فردوسی مشهد را نیز با هدف توسعه همکاریهای مشترک در زمینه گسترش زیرساختهای نوآوری و فناوری، ارایه خدمات فناوری و توانمندسازی شرکتهای فناور و دانش بنیان ذکر و بیان کرد: این تفاهم نامه در پنج ماده تنظیم شد و مدت اجرای آن ۲ ساله است.

اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی هشت هزار و ۶۰۰ هکتار است که تاکنون عملیات اجرایی برای استقرار واحدهای صنعتی در پنج هزار و ۴۰۰ هکتار آن انجام گرفته که از این میزان ۶۰۰ هکتار به واحدهای صنعتی تعلق دارد.

۲ هزار و ۵۶۹ واحد واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی مستقر هستند که در مجموع ۴۳ درصد از واحدهای صنعتی، ۲۳ درصد از سرمایه گذاری صنعتی و ۳۹ درصد از اشتغال صنعتی استان را در اختیار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی امضاي تفاهم نامه مشترک در زمینه گسترش صنعتی خراسان رضوی توسعه همکاری تفاهم نامه شرکت شهرک شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند