Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: با دستورات صادر شده در روزهای آینده امکانات و تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین منابع مالی مراکز درمانی استان تأمین خواهد شد که بخش قابل قابل توجهی از نگرانی‌های استان را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان، شامگاه گذشته با حضور در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر سیما با موضوع تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در خراسان رضوی، اظهار کرد: متأسفانه روند مراجعه بیماران به مراکز درمانی و مراکز سرپایی استان در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این حال با تدابیری که در استان انجام گرفته و با حمایت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در روزهای گذشته ۶ مرکز سرپایی در مشهد را شبانه‌روزی کردیم و در طول روزهای آینده نیز چهار مرکز دیگر به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به شهروندان مشهد خواهند پرداخت.  

معتمدیان تصریح کرد: قطعاً با این تدابیر اتخاذ شده در روزهای آینده شاهد کاهش بار مراجعات به اورژانس‌های بیمارستان‌های مشهد خواهیم بود که این روزها کار بسیار سنگینی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با روند افزایشی بستری بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان مواجه هستیم، با تدابیر اتخاذ شده همه ظرفیت‌های استان اعم از مراکز درمانی دولتی، خصوصی و مراکز مربوط به نیروهای مسلح را پای کار آوردیم و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی را تا حد قابل قبولی افزایش دادیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: به دنبال تماس تلفنی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در روز دوشنبه، معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان حضور پیدا کردند. امروز هم میزبان سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودیم که بازدیدی از مراکز درمانی، مراکز سرپایی و مراکز واکسیناسیون داشتند. همچنین در جلساتی که برگزار شد آخرین وضعیت شیوع بیماری در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: با دستورات صادر شده در روزهای آینده امکانات و تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین منابع مالی مراکز درمانی استان تأمین خواهد شد که بخش قابل قابل توجهی از نگرانی‌های استان را مرتفع خواهد کرد.

معتمدیان در واکنش انتشار اخباری مبنی بر اشغال ۷۰ درصدی مراکز اقامتی مشهد، گفت: اطلاعات ارائه شده از سوی علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، قدیمی است. در حال حاضر از ۲۳۶ واحد اقامتی در استان ۱۰۰ واحد کامل تعطیل است. از ۱۳۶ واحد اقامتی فعال در ۱۰ روز گذشته ۶۷ درصد ظرفیت هتل‌های استان اشغال بود که با تدابیری که در روزهای گذشته در سطح استان انجام گرفته از جمله مسدود شدن تمامی جاده‌های خراسان رضوی بر روی خودروهای غیر بومی و کاهش ۵۰ درصدی پروازها به مشهد شاهد کاهش ورودی‌ها به مشهد هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش‌ها میزان اشغال هتل‌ها و اقامتگاه‌های مشهد به زیر ۳۰ درصد رسیده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین درخواست‌هایی برای کاهش میزان تردد اتوبوس‌ها و قطارها به مشهد داشته‌ایم که در این صورت شاهد کاهش مسافرت‌ها به مشهد و استان خراسان رضوی خواهیم بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی ویروس کرونا روزهای آینده مراکز درمانی مراکز درمانی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد