Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:51:57 GMT

فرماندار بافق پای درد دل روستائیان نشست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۵۷۲۶

فرماندار بافق پای درد دل روستائیان نشست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق با حضور در روستاهای این شهرستان، مشکلات روستا‌های قطرم، دولت آباد، شیطور، برکوئیه، حکیم آباد، مومن آباد، سعید آباد و موری آباد را بررسی کرد. 

او افزود: در خصوص پروژه‌های مختلفی در حوزه‌ آب کشاورزی، آب شرب، عمرانی، ورزشی، بهداشت و درمان و واگذاری اراضی تصمیماتی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بافق تصریح کرد: حدود سه و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رفع مشکلات این روستا‌ها اختصاص یافته است.

علیرضا خدابخشی بخشدار مرکزی بافق نیر در این بازدید، گفت: دهستان سبزدشت بافق ۱۶ روستای دارای شورای اسلامی با هشت هزار نفر جمعیت را داراست.

او بیان داشت: عمده مشکلات این روستا‌ها آب شرب و آب قنوات است که با قول‌های گرفته شده و با پیگیری اعضای شورای روستا و دهیاری ها، تا یکسال آینده رفع می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در روستای قطرم بافق ۶۵ میلیمتر باران از ساعت ۶ و نیم روز چهارشنبه تا ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه باریده است.   در این روستا از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون بیش از ۷۱ میلی متر باران باریده است.   دهقان فرماندار بافق گفت: این بارندگی باعث طغیان رودخانه و خساراتی به این روستا شده و ارتباط تلفنی و برق روستا را قطع کرده است.   او افزود: همچنین باعث خرابی جاده ورودی این روستا، شکسته شدن منبع آب و خرابی مزارع شده است.   دهقان بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران به موقع وارد عمل شده است تا به کمک روستاییان بیاید و شرایط روستا را به حالت عادی برگرداند.   او خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورودی این روستا و روستای شادکام بسته است، اما با عادی شدن شرایط باز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب