Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی در گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودروی پراید وانت و کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک توسط مامورین انتظامی شهرستان دیلم خبر داد و اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس دیلم، یک نفر توزیع کننده مواد مخدر که از یکی از شهرستان‌های همجوار اقدام به تهیه یک محموله مواد مخدر کرده و در حال انتقال آن به استان خوزستان بود شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان داشت: طی یک عملیات منسجم، مامورین پلیس آگاهی شهرستان با همکاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد دقیق محورهای مواصلاتی منتهی به استان خوزستان خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، راننده به محض مشاهده مامورین با خودرو  اقدام به فرار نموده و در تپه‌های اطراف روستای گاوزرد با به آتش کشیدن خودرو به صورت پیاده متواری شده که با اقدام سریع و به موقع مامورین، آتش مهار شده و متهم کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو در زیر صندلی ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که طی پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی گردید.

سردار سوسنی از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجویی‌های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک استان بوشهر خودرو مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه