Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: زمان استراماچونی حتی اگر می‌باختیم لذت می‌بردیم، چون واقعا فوتبال خوبی بازی می‌کرد.

اصغر طالب‌نسب در گفت‌‎وگو با میزان، در خصوص شکست استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: هوادار ناراحت و تحت فشار است و هیچ چیزدر این باشگاه سرجایش نیست. نوع بازی استقلال اصلا نشانی از پیروزی و قهرمانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین ماه است می‌گویم هیچ چیز این باشگاه خوب و درست نیست و واقعا همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید! حتی مقابل گل گهر اگر پنالتی نمیشد، استقلال تا ۵۰ روز دیگر هم نمی‌توانست به این تیم گل بزند! این تیم بار فنی ندارد و سردرگم و بی برنامه است. دیاباته آقای گل لیگ بود چه بلایی سرش آمد؟ قایدی در این چند بازی چه کار مثبتی کرده است؟ وقتی یک بنز در اختیار داریم چرا اندازه فرغون از آن بهره می‌گیریم؟ مجیدی نتوانسته بازی خوبی از این مهره‌ها بگیرد.

وی درباره شرایط نابسامان استقلال عنوان کرد: استقلال شکل و ساختار مشخصی ندارد. کادر فنی این تیم از چه کسانی تشکیل شده؟ مربی، آنالیزور، تئوریسین و بزرگ‌تر این تیم کیست؟ پرسپولیس کریم باقری و افشین پیروانی را دارد که بالای سر تیم هستند، اما در استقلال مدت‌هاست یک سرپرست خوب هم نداریم و هر کس هر کاری خواست می‌کند. مقصر وضعیت کنونی مدیریت و مربی هستند. پرسپولیس روند رو به جلویی دارد و ما در حال پسرفت هستیم. بهترین نفرات را داریم، اما تیم در حاشیه است. چرا در تیم قلعه نویی این اوضاع را نمی‌بینیم؟ چرا در پرسپولیس که بازیکن پرحاشیه‌ای مثل حامد لک را دارد شرایط این‌گونه نیست؟ لک را چه کسی کنترل کرده؟ در استقلال هم افرادی شبیه به کریم باقری داریم که بتوانند تیم را مدیریت کنند، یک نمونه پیروز قربانی.

طالب‌نسب ادامه داد: جذب دستیار خارجی وعده عوام فریبانه و پوپولیستی بود. بار فنی این تیم به شدت پایین است. پرسپولیس وقتی عقب بیفتد می‌تواند به بازی برگردد، اما خدا نکند این اتفاق برای استقلال بیفتد! قایدی رفتار‌های بچگانه زیادی داشته و تاکنون برای استقلال کار بزرگی نکرده است. زمان فکری ۳ هفته رفت استراحت کرد و وقتی آمد فیکس شد!

پیشکسوت استقلال در خصوص استوری محمود فکری و حواشی اخیر پیرامون استقلال تصیح کرد: این نظر شخصی فکری است، اما مربیان استقلال امسال هیچ کاری نکردند. استقلال متعلق به زحمت کشان و دلسوزان تیم است و هر پیشکسوتی برای تیم تلاش کرده پولش را هم سر وقت گرفته و علاوه بر آن به اعتبار هم رسیده است. امسال اگر بازیکنان امید و جوانان را بازی می‌دادیم و دهم می‌شدیم بهتر از این شرایط بود. وقتی قلعه نویی جانشین کُخ شد بازیکنان جوان زیادی را وارد ترکیب کرد. صادقی، طالب‌لو، بائو، قربانی و... آمدند و نسل خوبی در این تیم شکل گرفت. زمان استراماچونی حتی اگر می‌باختیم لذت می‌بردیم، چون واقعا فوتبال خوبی بازی می‌کرد. در این چند بازی اعصاب هوادار خرد شد و گمان نمی‌کنم با این شرایط، بازیکنان و کادر فنی به جایی برسیم.

بیشتر بخوانید: قهرمانی شاگردان نکونام با برتری در ضیافت پنالتی‌ها/ ناکامی فرهاد در دومین فینال

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم