Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم مسئولان کم می گذارند و هم ما مردم به ورطه عادی شدن خطر افتاده ایم و هیچ چیز را جدی نمی گیریم حتی کمبودِ تابوت را. حتی در نوبت نشینیِ مردگان کرونایی را، حتی نبود آمبولانس و تقاضا از تاکسیرانی را برای حمل و نقل اجساد با تاکسی های ون را.

انگار همه منتظرند که "دستی از غیب، برون آید و کاری بکند" والا، از پنج نماینده  شهرمان، پیش از این نامه پنج امضایی به رئیس جمهور، فقط دو توئیت خواندیم و دیگر هیچ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی تسلیت هم نگفتند وضعیت شهر را تا مرهمی باشد بر دل داغدار کسانی که در ایلغارِ کرونا، عزیزان خود را از دست داده اند. این هم حرف من نیست که از همشهریانِ شریف شنیدم که انتظار حد اقلی شان یک تسلیت بود. چند کلمه که به جمله ای تبدیل شود برای تسلیت! احتمالا گرفتار طرح محدودیت اینترنت بودند دوستان و برای مسائل جزئی چون تاخت و تاز کرونا در مشهد، وقت نداشتند! عکس ها شان را دیدیم و دست هایی که به نشانه پیروزی بلند کرده بودند اما دستی به یاری بر شانه شهر ندیدیم.

  حق مشهد این نیست. شرایط فوق العاده است و این را همه باید درک کنند و بیش از همه دولت باید ویژه ببیند این شرایط را. ویژه برنامه ریزی و ویژه تر اقدام کند که زمان به سرعت دارد از دست می رود و مردم دارند یکی، یکی می میرند. با این همه، مشهد هنوز وضعیت عادی دارد، جاده های ییلاقات، پر تردد هستند، ترافیک در مسیر طرقبه- شاندیز، همچنان سنگین است. دورهمی ها طبق تقویم تنظیمی خانواده ها برگزار می شود. برخی هیئت ها هم به گواه عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، اصلا کرونا را به رسمیت نمی شناسند! انگار یک مسئله معرفتی است این بیماری کشنده که می گویند به آن اعتقاد نداریم!

در حرم هم وقتی به افراد بی ماسک تذکر می دهی، به غیظ نگاهت می کنند و می گویند آمده ایم شفا بگیریم! معنای شفا را هم متوجه نمی شوند انگار! کاش اصحاب امر به معروف و نهی از منکر اگر نه درکنار، لااقل بعد از پرداختن به موضوع حجاب، به این مهم هم ورود می کردند که امروز، منکری بدتر از شوریدن علیه شیوه نامه های بهداشتی نیست. هیچ معروفی هم بالاتر از حفظ جان مردم نمی توان تعریف کرد اما...

23302

کد خبر 1543634

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا