Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@15:40:33 GMT

شهرخودرو برای تیم‌داری تعهد داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۶۰۱۶

شهرخودرو برای تیم‌داری تعهد داد

همان‌طور که انتظار می رفت داستان مالکیت تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر دوباره بیخ پیدا کرد. حالا رسماً تیم به حمیداوی عودت داده شد تا معادلات سال بعد این تیم پر از مجهول باشد.

قطعاً با بازگشت حمیداوی کادر مدیریت این باشگاه دچار سونامی تغییرات خواهد شد و کادر فنی نیز متأثر از این جابه جایی‌ها تصمیمات جدیدی برای ادامه کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود مالک سابق و بودجه تعیین شده برای فصل جاری در فصل نقل‌و انتقالات تأثیر گذار است. چگونگی پرداخت بدهی‌ها و هزینه‌های جاری توسط حمیداوی دو علامت سؤال بزرگ پیش روی اهالی فوتبال است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی روزنامه قدس اعلام کرد:برابر توافق صورت‌گرفته میان قوه قضائیه و مسئولان قضایی و اجرایی استان خراسان‌رضوی باردیگر امتیاز باشگاه پدیده به مالک قبلی خود واگذار گردید.

فرزاد فتاحی در ادامه توضیح داد:فرهاد حمیداوی در جریان ملاقات با مسئولان قوه قضائیه و دادگستری استان تهران متعهد شده‌ همه هزینه‌های صورت‌گرفته برای تیم پدیده را تا به امروز براساس حسابرسی قانونی پرداخت کند و هزینه‌های فصل آینده را متقبل شود.ازاین‌رو قرار است ظرف هفته آینده جلسه‌ای میان مسئولان کمیته امنیت استان و اعضای هیئت‌مدیره شهر خودرو برگزار شود تا در خصوص نوع فعالیت این باشگاه و پرداخت تعهدات مالی این مجموعه به کسانی که در این مدت اقدام به هزینه کردند تصمیم‌گیری شود.

وی در ادامه در خصوص نگرانی احتمالی هواداران مبنی‌بر بروز اختلاف‌نظرها و اختلاف‌سلیقه میان مدیران جدید و مدیران قبلی نیز گفت:ازآنجاکه اولویت اصلی حمایت است قرار شد این انتقال زیر نظر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و اداره‌کل ورزش و جوانان انجام شود تا هیچ مشکلی برای نماینده استان به وجود نیاید.به هر تقدیر باید پذیرفت در شرایط فعلی با افزایش نرخ هزینه‌های تیم‌داری و نبود اسپانسر برای فعالیت پرقدرت نماینده استان می‌بایست بهترین تصمیم دراین‌ارتباط از سوی مسئولان استان اخذ می‌شد ازاین‌رو با در نظر گرفتن موافقت دادگستری و قوه قضائیه بنا شد مالک قبلی و مجموعه شهر خودرو باردیگر مسئولیت اداره این باشگاه را برعهده گیرند.

فرزاد فتاحی در ادامه توضیح داد :از آن‌جا که مسئولان سابق و مالکان مجموعه شهر خودرو علاقه‌مند به فعالیت در حوزه فوتبال و تیم‌داری هستند قرار است مقدمات حضور پرقدرت تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر به بهترین شکل انجام شود و مذاکره با بازیکنان قدیمی و بازیکنان مورد نیاز کادر فنی در اسرع وقت انجام شود تا دغدغه‌ای برای هواداران نماینده استان به وجود نیاید.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار ورزشی قدس گفت :برابر مقررات جاری به‌هیچ‌عنوان حق انتقال امتیاز باشگاه به خارج از استان وجود ندارد و مسئولان باشگاه باید بابت تصمیم‌گیری‌های کلان خود برای اداره باشگاه منافع استان را در نظر گیرند در غیر این صورت مسئولان استان از جمله شورای تأمین و مدیران دادگستری و اداره‌کل ورزش و جوانان می‌توانند خواستار ارائه توضیحات از مدیران باشگاه شهر خودرو شوند تا نسبت‌به اقدامات خود پاسخگویی لازم را داشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تيم شهر خودرو نماینده استان خراسان رضوی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش قدس آنلاین،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران