Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که برای شکست ویروس کرونا باید همه نیروها، نهادها، سازمان و مردم به میدان بیایند و به پروتکل‌های بهداشتی و مقررات پایبند باشیم.

به گزارش ایلنا، سرلشکر «حسین سلامی» روز پنجشنبه در آیین تشدید طرح شهید سلیمانی که به صورت ویدئو کنفرانس با سپاه‌های استانی در سراسر کشور در سازمان بسیج برگزار شد، گفت: پرستاران در یکی دو سال گذشته، با فدا کردن جان خود پناهی برای جان مردم شدند که از زحمات این عزیزان و جانفشانی‌های آنها تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر چه به ظاهر پایان مسوولیت آقای نمکی در وزارت بهداشت است، اما از زحمات ایشان تشکر می کنیم و بدانیم که جابجایی مسئولیت‌ها ادامه دارد ولی خدمت به مردم همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این جلسه امروز در پی دغدغه رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است،‌ عنوان کرد: ایشان با فرمان خود، همه ما را به همبستگی برای محفاظت از سلامت جامعه تشویق فرمودند و امیدواریم بتوانیم اجراکننده فرامین ایشان باشیم.

فرمانده کل سپاه افزود: ایشان از همه ما خواستند که برای نجات انسان‌ها با قدرت بیشتر به میدان بیاییم، بنابراین همه ما به میدان آمده‌ایم و از همه می‌خواهیم برای کمک به مردم  نیز به میدان بیایند.

سلامی با اشاره شیوع ویروس کرونا گفت: این ویروس هوشمندانه تغییر شکل و قدرت می‌دهد و بسیار مرموز، پیچیده و خطرناک است و نباید آن را را به حال خود بگذاریم.

فرمانده کل سپاه، تغییر رفتار اجتماعی و پایبند بودن به پروتکل‌های بهداشتی و مقررات را در کنترل کرونا حائز اهمیت دانست و گفت: با تغییر رفتار اجتماعی، روند زندگی می‌توان تا حدودی بر این بیماری تسلط پیدا کرد.

وی ادامه داد: ما امروز جمع شده‌ایم تا همه تجارب گذشته و داشته‌ها را به میدان بیاوریم تا بتوانیم با همکاری و همراهی به موفقیت‌هایی برسیم. از طرفی باید تلاش کنیم که بار از روی کادر درمان کاسته شود.

سلامی با بیان اینکه عادی‌انگاری و بی‌تفاوتی نمی‌تواند منجر به نتیجه خوبی شود،‌ تصریح کرد: نباید اجازه دهیم بیماری‌ توانایی کنترل آن وجود دارد،‌ زندگی افراد خانواده و جامعه را فرا بگیرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به پایان کار دولت دوازدهم افزود: به رغم پایان کار این دولت،‌ اما هیچکس سست نشده و همه مانند روز اول در میدان هستند و همه تلاش می‌کنند که به بهترین شکل ممکن پرچم را به دست مسوولان جدید بدهند.

سرلشکر سلامی با دستور به سپاه‌های استانی برای فعال شدن قرارگاه‌های بهداشتی در سطح هر استان گفت: این ویروس را باید با یک بعثت اجتماعی و جهاد همه‌جانبه شکست دهیم و مردم هم برای شکست کرونا باید وارد میدان شوند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: هر تصمیمی توسط ستاد کرونا برای تعطیلات گرفته شد، باید با همراهی نیروی انتظامی به دقت آن را اجرایی کنیم، همچنین باید فشار را از دوش کسانی که آسیب دیده‌اند نیز کاهش دهیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه همه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه گفت: برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ‌ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع معرفی شهید شاخص سال ۱۴۰۳ استان بوشهر گفت: سال گذشته در گفتگو با خانواده و همرزمان شهید فرهنگی قنبر قنبری توانستیم مستندات کاملی از سیره زندگی این معلم جوان را آماده و نظر مثبت کمیته معرفی شهید شاخص استان بوشهر را جلب کنیم تا برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: شهید قنبری از دانش‌آموزان شاخص این شهرستان در رشته علوم تجربی بود که در همان دوران دانش‌آموزی به فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای نشان می‌داد.

وی گفت: شهید قنبر قنبری با شروع جنگ تحمیلی و از ۱۸ مهرماه ۱۳۶۳ تا چهارم دی‌ماه ۱۳۶۴ که اندکی پس از ازدواجش در عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو آسمانی شد، بار‌ها در دفاع مقدس شرکت فعال داشت و پیکرش چهل روز بعد از شهادت به بیدخون بازگشت و در گلزار شهدا این شهر آرام گرفت.

سرهنگ‌ پاسدار تاجیک ادامه داد: چهار کمیته فرهنگی‌هنری، علمی‌پژوهشی، پشتیبانی و رسانه و فضای مجازی برای معرفی این شهید به هم‌استانی‌ها تشکیل شده است که نشست‌های جداگانه و تخصصی خواهند داشت و برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌های مناسبتی، یادواره‌های شهدا و رسانه‌های شهرستان و استان با هدف معرفی این معلم شهید در طول سال برگزار می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و شهید شاخص استان بوشهر در این سال هم معلم بودند، همایش ویژه‌ای با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همرزمان آن شهید، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیدخون زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه همچنین از رونمایی تصویر این شهید شاخص در این همایش خبر داد و اظهار داشت: عسلویه ظرفیت مناسبی دارد تا این شهید و حتی شهرستان را به همه کشور معرفی کنیم و فرهنگ شهادت را به نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تزریق کنیم.

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم