Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی همه ساله مراسم عزاداری آقا اباعبدالله حسین (ع) را برپا کرده و در این ایام هم با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور، تمام سعی ما بر این بوده که پروتکل‌های بهداشتی را در همه حال رعایت بکنیم و در این زمینه قدم برداریم.

وی افزود: این مراسم‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تمام ستادهای فرماندهی انتظامی سراسر کشور برگزار می‌شود و امیدواریم باعث خیر و برکت برای کادر و پرسنل نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌های و خدمت رسانی به مردم و ارتقاء امنیت جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری تصریح کرد: همکاران من در سول سال در حال مجاهدت هستند و و با تقدیم شهدا جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: نیروی انتظامی در بحث برقرای نظم هیئت‌ها و تکایا و مساجد، کما فی السابق در حال انجام ماموریت‌های خود بوده و در این رابطه در خدمت مردم عزیزمان است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: امیدواریم و تاکید ما بر این است که هیئت‌های مذهبی در طول برگزاری مراسم‌های خود شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و عملیاتی کنند.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1544391

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محرم نیروی انتظامی ویروس کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود