Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای، بهترین اقامتگاه خود را رزرو کرده و خاطرات خوشی را از سفر به کردان برای خود رقم بزند. همچنین فاصله کم کردان تا تهران هم از دیگر دلایل محبوبیت این منطقه در میان مردم شده است. اگر شما هم میخواهید یکی از بهترین ویلاهای کردان را برای چند روز اجاره کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به تاریخچه کردان

محببویت کردان به اوایل دهه ۸۰ هجری شمسی برمیگردد. تا آن زمان، کردان نه تنها در میان پایخت نشین ها چندان شناخته شده نبود، بلکه یکی از روستاهای شهرستان چندار هم به شمار میرفت اما در سال ۱۳۸۱، به لطف تقسیمات کشوری صورت گرفته، کردان بخشی از شهرستان ساوجبلاغ شد و پایتخت نشین ها رفته رفته با این منطقه و آب و هوای بی نظیرش آشنا شده و تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در این روستا سپری کنند اما این موضوع بعد از اینکه کردان به اندازه کافی در میان مردم محبوب شد، چالش بزرگ با نام اجاره ویلا در کردان را به وجود آورد چراکه در ایام اوج سفر، کردان پاسخگوی تقاضا برای اجاره ویلا نبود.

بعد از مدتی، شاهد ساخت و ساز انواع ویلاها و اقامتگاه ها در کردان شدیم و تنوع ویلاها در این روستا افزایش یافت تا کردان پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد. روستای کردان در ارتفاع ۱۴۱۵ متری از سطح دریا قرار دارد که درکنار وجود قله ها و دشت های مختلف در اطراف، منطقه ای ییلاقی به شمار میرود بطوریکه در روزهای گرم سال و زیر آفتاب سوزان، کردان آب و هوایی خنک و دلنشین دارد اما با شروع شدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، کردان وارد سردترین روزهای خود شده و هوای سوزناک به همراه بارش سنگین برف و باران بر منطقه حاکم خواهد بود.

اجاره ویلا در کردان و معرفی انواع ویلاها

اگر تصمیم دارید روزهای آخر هفته، ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه و همچنین اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنید، با تنوعی از ویلاها و اقامتگاه ها روبرو میشوید که از امکانات مختلفی برخوردار بوده و همچنین، با توجه به امکانات و موقعیت، نرخ اجاره روزانه مشخصی هم دارند. اکثر گردشگران کردان را با ویلاهای لوکس و استخردارش میشناسند و این موضوع باعث شده تنوع ویلاهای استخردار در کردان به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها باشد.

از طرف دیگر، گردشگران بسیاری هم هستند که به دنبال اجاره ویلا ارزان در کردان بوده و میخواهند هزینه های بسیار کمی را برای اقامت در این روستا پرداخت کنند. این دسته از گردشگران معمولاً طبیعت گردان و کوهنوردانی هستند که بخش عمده مدت سفر را صرف طبیعت گردی و گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کردان مانند برج مقبره، دهکده آرامش، رود کردان، سایت پروازی، کوه کهار و غیره کرده و میخواهند بخش قابل توجهی از بودجه در نظر گرفته شده را برای طبیعت گردی صرف کنند تا اقامت در ویلاهای کردان لذا سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه و دو خوابه یا ویلاهای عادی، بهترین انتخاب ها خواهند بود.

ویلاهای عادی کردان از امکانات مطلوبی برخوردار هستند و قیمت های خوبی هم دارند. تنوع این ویلاها در کردان بالا بوده و گردشگران حتی در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که جمعیت بسیاری راهی این منطقه می شوند، دغدغه ای برای اجاره آن ها و پیدا کردن ویلای عادی مورد نظر نخواهند داشت. لازم به ذکر است تمامی ویلاها و اقامتگاه های کردان همواره با توجه به امکانات و موقعیت، در روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبت از نرخ ثابت و مشخصی برخوردار هستند اما این رقم در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، افزایش خواهد یافت.

اجاره ویلا استخردار در کردان

ویلاهای لوکس و استخردار کردان، جزء گران قیمت ترین اقامتگاه های منطقه به شمار می روند چراکه از امکانات بسیار جذابی شامل باغ های سرسبز و بزرگ به همراه آلاچیق و باربکیو، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، استخرهای روباز و یا سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی در برخی از ویلاهای لوکس، سیستم های صوتی برخوردار بوده و همچنین، تقاضای بالا برای اجاره ویلا استخردار در کردان هم از جمله دلایل گران قیمت بودن این ویلاها هستند.

ویلاهای استخردار کردان هم دارای استخرهای روباز هستند و هم دارای استخرهای سرپوشیده اما در برخی از ویلاهای لوکس، هر دو استخر درکنار  سونا و جکوزی هم وجود دارد. از آنجایی که کردان منطقه ای ییلاقی به شمار میرود، همواره در روزهای گرم تابستان، تقاضا برای اجاره ویلا استخر روباز در کردان بالا می باشد و مردم تمایل کمتری به اقامت در ویلاهای استخر سرپوشیده را دارند اما با فرا رسیدن روزهای سرد سال، شرایط کاملاً تغییر خواهد کرد.

با شروع شدن فصل پاییز تا اوایل بهار، کردان سردترین روزهای خود را تجربه می کند و هوای منطقه بسیار سرد و سوزناک خواهد شد. در این ایام، کمتر کسی می تواند به داخل استخرهای روباز آبسرد برود لذا تمامی ویلاهای استخردار، مجهز به استخرهای آبگرم خواهند شد که بسیار جذاب و خاطره انگیز هستند اما به لطف هوای سوزناک منطقه، گردشگران بیشتر تمایل به اقامت در ویلاهای استخر آبگرم سرپوشیده در کردان را دارند.

پروتکل های بهداشتی در تمامی ویلاها رعایت شده است

امروزه که شاهد حضور ویروس کرونا در همه جای کشور هستیم، یکی از چالش های بزرگ گردشگران برای اجاره ویلا در مناطق معروفی همچون کردان، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده است. لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، علاوه بر ارائه تنوع بالایی از انواع اقامتگاه در کردان به همراه قیمت های عالی و بدون واسطه، تمامی ویلاها را همواره به صورت ضدعفونی شده با مواد مخصوص به مسافر تحویل خواهد داد.

کد خبر 620426

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ویلا در کردان ویلاهای لوکس تمامی ویلاها اقامتگاه ها اجاره ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی در خصوص طرح ساماندهی املاک مسکونی و تاثیر اجرای ان بر مدیریت بازار اجاره گفـت: ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در مجلس بررسی و رفع شد امیدواریم با تایید نهایی آن توسط شورای نگهبان و اجرایی شدن آن نظم و انضباطی به بازار اجاره بها مسکن ببخشد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تلاش کردیم پایه و مبنایی برای قیمت‌گذاری واحد های مسکونی تعیین کنیم و نظارت وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و صمت را بر بازار پر تلاطم مسکن افزایش دهیم. همچنین به شورای عالی مسکن اجازه دادیم در حوزه قیمت‌گذاری و تعیین سقف مجاز اجاره بها در مناطقی که تورم مسکن به صورت غیر واقعی افزایش پیدا کرده و بیش از 20 درصد باشد، ورود کنند. این طرح ضمن توجه به روش‌های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات از مستاجران حمایت کرده و با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده، انگیزه تولیدکنندگان مسکن را نیز افزایش می‌دهد. همچنین موجب افزایش تولید و عرضه واحدهای مسکونی به بازار می‌شود که این خود به کاهش و تعدیل قیمت‌های کمک می‌کند.

رضایی کوچی عنوان کرد: همچنین در طرح مذکور، با ساماندهی سکوهای خرید و فروش مسکن و نیز رتبه بندی دفاتر مشاوران املاک و افزایش نظارت بر آنها و شیوه های مختلف تلاش کردیم مانع درج آگهی های جعلی و قیمت‌گذاری های کاذب شویم. امیدواریم با اجرای دقیق آن بازار پر آشوب اجاره بها مسکن مدیریت شده و به آرامش برسد.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!