Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرصت درج معدل کل دیپلم برای دانش‌آموزان سال آخر دیپلم متقاضی رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ فراهم شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، این اطلاعیه پیرو اطلاعیه مورخ ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ و برابر هماهنگی به عمل آمده با معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تعهد وزارت مذکور در خصوص اعلام معدل کل دیپلم به دانش‌آموزان سال آخر شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش تا تاریخ ۱۵ شهریورماه امسال صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به دریافت و اعلام معدل کل دیپلم خود به این سازمان نشده‌اند، می‌توانند از تاریخ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به درج معدل کل دیپلم خود اقدام کنند.

فرایند ثبت نام برای پذیرش با آزمون و بدون آزمون در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای همچنین مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی از ۳۰ خرداد ماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و به دلیل انتشار رشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، فرصت نام نویسی تا جمعه ۱۱ تیرماه تمدید شد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به ایرنا اعلام کرد که تاکنون ۹۵ هزار و ۲۸۳ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند. در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای، ۱۵ رشته بدون آزمون و پنج رشته با آزمون است.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ (برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۲۲ مردادماه برگزار می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سازمان سنجش آموزش کشور فنی و حرفه ای معدل کل دیپلم آموزش عالی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به کزارش میزان، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه