Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادمیر آلکنو صحبت هایی را در مورد دوران حضورش در ایران عنوان کرد...

به گزارش طرفداری، ولادمیر آلکنو در مورد دوران حضورش در ایران در یک نشست آنلاین صحبت های زیر را عنوان کرده است:

بدترین نتیجه ما مقابل ژاپن بود

ولادیمیر آلکنو در نشست خبری آنلاین امروز خود درباره دلایل نوسان تیم ملی در میدان المپیک که شروع قدرتمندی در اولین مسابقه داشتیم و موفق به شکست لهستان شدیم، اما پس از آن سه شکست را تجربه کردیم، گفت:

ارزیابی من این است که عملکردی منفی در المپیک داشتیم اما اگر بازی به بازی نگاه کنیم از نظر روحی و روانی مقابل لهستان شرایط ایده‌آل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل ونزوئلا یک سر و گردن بالاتر بودیم، مقابل کانادا حریف اجازه بازی به ما نداد. به همین خاطر بد بازی کردیم و روز خوب آن‌ها بود. اما بدترین نتیجه ما با ژاپن بود که می‌توانستیم پیروز میدان شویم اما این اتفاق نیفتاد.

از قبل گفته بودم بعد از توکیو باید به روسیه بروم

او در خصوص چرایی عدم بازگشتش به ایران بعد از المپیک عنوان کرد:

از همان اوایل همکاری با فدراسیون والیبال گفته بودم که پس از اتمام بازی ها باید برای کارهای شخصی به روسیه بروم. امروز هم که سعی کردم با خبرنگاران صحبت کنم ابتکار خودم بود چون می دانستم خبرنگاران و هواداران منتظر توضیحات هستند. برگزاری این نشست خبری از راه دور به دو دلیل یعنی کمک به فدراسیون در مسائل مالی و همچنین شیوع کرونا و تسریع در روند پاسخگویی انجام می شود.

درباره مسائل کوچک و بزرگ با مربیان ایرانی مشورت می‌کردم

سرمربی تیم ملی در واکنش به این سوال که نظرات مربیان ایرانی تا چه اندازه در تصمیم‌گیری آلکنو تاثیر داشت چون به نظر می‌رسد نسبت به نظر مربیان ایرانی بی‌توجه بوده گفت:

از روز اول مربیان ایرانی همه در سالن حضور داشتند و درباره مسائل فنی از کوچکترین تا بزرگ‌ترین مسائل با هم مشورت می‌کردیم. اما این حرف درست است که من تصمیم نهایی را می‌گرفتم. شاید از بیرون این‌طور قضاوت می‌شد که من با مربیان ایرانی مشورت نمی‌کردم. این موضوع صحت ندارد. آن‌ها بر سر کوچک‌ترین مسائل به من مشورت می‌دادند اما تصمیم نهایی را من می‌گرفتم

کسی چوب لای چرخ من نگذاشت

او درباره دلیل استفاده از مرتضی شریفی در پست دریافت کننده گفت:

دستم برای انتخاب بازیکنان باز نبود. از روز اول انتخاب محدود بود. با در نطر گرفتن تمام شرایط شریفی بهتر بود و برای همین او را انتخاب کردم. آیا کسی می تواند بگوید بازیکن جوان کم تلاش کرد؟ بازیکنان هرچه توان داشتند، گذاشتند. البته از بازیکنان باتجربه انتظار بیشتری داشتم ولی باز هم آنها کم کاری نکردند. باید به لیگ والیبال ایران نگاه ویژه تری داشته باشید.


آلکنو در ادامه این نشست خبری بازهم بحث دخالت فدراسیون در تصمیمات فنی را رد کرد و درباره نتایج اضافه کرد:

در تمام نشست‌های خبری که تاکنون انجام شده همواره این تصور وجود داشت که کسی چوب لای چرخ من نگذاشته، اما این‌طور نبود. فدراسیون تمام نیازهای ما را فراهم کرد. ولی باید این موضوع را در نظر بگیریم که 50 درصد تیم من جوان بودند. 50 درصد جوانان همه در لیگ ایران اکثرا بازی می‌کردند. در حال حاضر آمار و ارقام همه حرف‌ها را می‌زند. اگر به لیگ روسیه، لهستان، برزیل و... را با لیگ ایران مقایسه کنیم، متوجه می‌‌شوید که 70 درصد سرویس‌ها در ایران موجی زده می‌شود. به این ترتیب با سرویس‌های قوی کسانی که از لیگ‌های دیگر می‌آیند ما به مشکل می‌خوردیم. باید به آینده و وضعیت لیگ ایران نگاه کنید تا این مشکل حل شود.


کار کردن با 30 بازیکن ضربه بزرگی به من زد

آلکنو در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تمهیدات لازم را برای آماده‌سازی تیم ملی انجام داده است، اظهار کرد:

من از روز اولی که به ایران آمدم برای بار دهم تکرار می‌کنم فدراسیون هر چه در توان داشت، از سالن بدنسازی تا پزشک برای ما تامین کرد. ‌بنابراین تاکید می‌کنم فدراسیون همه تمهیدات را آماده کرد. اما آن‌ چه که اشتباه من بود حضور ۳۰ بازیکن در ابتدای تمرین بود، شما به من یک مربی معرفی کنید که با این تعداد بازیکنان کار کند، چون نمی‌خواستم در حق کسی احجاف شود اما می‌خواستم همه بازیکنان را زیرنظر بگیرم. این موضوع ضربه بزرگی به ما زد.

مشکل اصلی ما سرویس بود؛ کمر تیم شکست

در ادامه نشست یک خبرنگار از آلکنو پرسید شما قبل از حضور در ایران گفته بودید: "مسائل مالی برایتان وسوسه انگیز است و نمی توان از لیمو، رب گوجه فرنگی گرفت." با توجه به این اظهارنظر پس شما برای پول به تیم ملی ایران آمدید؟ آلکنو نیز در پاسخ به این سوال گفت:

اگر مصاحبه را با دقت خوانده باشید گفتم انگیزه اصلی من در ایران، حضور در چهارمین المپیک بوده است.

در رابطه با مسائل مالی نیز باید بگویم اگر می گفتم پول مهم نیست دروغ گفته بودم. هر مربی مسائل مالی برایش مهم است ولی انگیزه اصلی من حضور در چهارمین المپیک بود. واقعیت در رابطه با اینکه گفتم از لیمو نمی توان رب گوجه فرنگی گرفت این است  که در بازی ها دیدید وقتی یک بازیکن نمی تواند توپ سرویس را از روی تور رد کند، نمی تواند مقابل تیم های بزرگ بازی کند. کمر تیم شکست. همه دیدند چقدر در رد کردن توپ روی تور دچار مشکل شدیم. در پاس های دوم هم دچار مشکل شدیم ولی تا حدودی بر طرف کردیم. مشکل اصلی ما سرویس بود.

من فکر کردم معروف به سرویس بهداشتی رفته!

آلکنو در بخش بعدی این نشست خبری با سوالی در خصوص صحنه ای که سعید معروف در بازی با ژاپن از تیم جدا شده بود و در گوشه ای از سالن تنها حضور داشت، گفت:

در رابطه با معروف صحنه ای که همه دیدند، قضاوت دوربین های تلویزیونی بود. من فکر کردم شاید معروف به سرویس بهداشتی رفته است! فشار بازی بسیار بالا بود، تمام سعی معروف کمک به تیم بود. حالت روحی معروف در رختکن را برای دشمنم هم آرزو نمی کنم!

از خداحافظی معروف متاسف شدم

سرمربی روسی همچنین در خصوص خداحافظی معروف هم افزود:

معروف حتما صلاح دیده است که خداحافظی کند. من هم متاسف شدم ولی آینده کاری معروف به خودش مربوط است.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربیان ایرانی مسائل مالی نشست خبری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی

روزنامه فرهیختگان نوشت: سرویس جهانی بی‌بی‌سی روز دوشنبه ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت ماه) با تکیه بر اسنادی که به تعبیر این رسانه «بسیار محرمانه» خوانده شده، گزارشی از نحوه درگذشت نیکا شاکرمی منتشر کرد. نیکا شاکرمی نوجوان ۱۶ ساله‌ای بود که رسانه‌های فارسی‌زبان ضد‌ایران، در نخستین روز‌های ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، از او به عنوان یکی از کشته‌شدگان اعتراضات در تهران نام بردند.

مقامات قضایی و امنیتی با استناد به محل درگذشت این فرد و همچنین گزارش پزشک قانونی، ضمن رد اظهارات رسانه‌های ضد‌ایران، «سقوط از ساختمان» را علت مرگ شاکرمی معرفی کردند. با این وجود، اما چند تصویر از حضور شاکرمی در اعتراضات و ویژگی‌های شخصیتی مادر و خاله شاکرمی، فضای مناسبی را در اختیار شبکه‌های ضد ایران برای دمیدن بر آتش اعتراضات در ایران با هدف سرنگونی حکومت داده بود. 

دوشنبه دهم اردیبهشت، سرویس جهانی بی‌بی‌سی، روایت جدیدی از درگذشت نیکا شاکرمی منتشر کرد که با وجود تلاش‌های فراوان، رد این تناقضات در آن بسیار مشهود است. برخلاف دفعات قبل، این بار یک رسانه بین‌المللی و آن هم با استناد به اسنادی که آنها را «بسیار محرمانه» می‌خواند، به ماجرا ورود کرده است. این موضوع به اندازه‌ای عجیب بود که دویچه‌وله فارسی درباره آن نوشته «این اولین‌بار است که یک رسانه بین‌المللی با استناد به سندی محرمانه چنین گزارشی را منتشر می‌کند.»

بی‌بی‌سی ادعا کرده این گزارش «بخشی از یک پرونده ۳۲۲صفحه‌ای» درباره معترضان بوده است. این رسانه هرچند مدعی محرمانه بودن این سند است، اما در گزارشش به «تناقض‌های موجود در اسناد» نیز اشاره کرده. به عنوان نمونه، بی‌بی‌سی اذعان داشته در سندی که تحقیقاتش روی آن «متمرکز» شده، «حاوی چند تناقض» بوده است. بی‌بی‌سی نوشته: «به عنوان مثال، نیروی انتظامی «ناجا» که در این گزارش نقل شده، در آن زمان به «فراجا» معروف» بوده است. 

در حالت معمو‌لی نه‌تن‌ها یک رسانه بین‌المللی که حتی رسانه‌های محلی نیز حاضر به انتشار سندی با چنین اشتباه فاحشی نخواهند شد. آن‌طور که سرویس جهانی بی‌بی‌سی اذعان داشته، این تنها یکی از تناقضات این سند بوده است، اما بی‌بی‌سی برای توجیه انتشار این گزارش، مدعی شده مفاد اسناد را با فردی که بی‌بی‌سی آن را «افسر اطلاعاتی سابق ایران که به آرشیو سپاه پاسداران دسترسی داشته» معرفی کرده، به اشتراک گذاشته و این فرد صحت گزارش را تایید کرده است! 

انتشار این گزارش با چنین اسنادی حتی باعث شده برخی رسانه‌های فارسی‌زبان ضد‌ایران که چندان نیز حرفه‌ای نیستند، با محتوای بی‌بی‌سی فاصله خود را حفظ کنند. دویچه‌وله فارسی پس از انتشار بخشی از این گزارش نوشت «به طور مستقل امکان راستی‌آزمایی این گزارش را ندارد.»

چنین خطای فاحشی آن هم از رسانه‌ای به قدمت سرویس جهانی بی‌بی‌سی، از دو حالت خارج نیست؛ یا این پروژه دستپخت سرویس‌های امنیتی غربی است و یا اینکه باید این گزارش پوست موز یک گروه نفوذی باشد که زیر پای بی‌بی‌سی انداخته شده است. نباید فراموش کرد اسفند سال گذشته یک گروه هکری که مدعی هک سامانه‌های مربوط به قوه قضائیه بود، اسنادی را منتشر و ادعا کرد که دو سند آن مکاتبه در طبقه‌بندی «سری» وزارت اطلاعات با دادستان عمومی و انقلاب تهران برای خروج برخی کارمندان دو شبکه معاند تلویزیونی «ایران اینترنشنال» و «بی‌بی‌سی فارسی» از فهرست کارکنان ممنوع‌المعامله این دو شبکه ضد‌ایرانی است. شبکه‌ای که چنین اطلاعات مخدوش و متناقضی را در اختیار بی‌بی‌سی قرار داده، بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست به کار شد و با استفاده از لشکر سایبری‌اش، به صورت پرحجم سعی در بازنشر گسترده این گزارش کرد.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن