Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم سامانلو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این اردوی جهادی به منظور ارائه خدمات در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این طرح، دانشجو معلمان به آموزش و تدریس دروس در مقطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم اقدام کردند، ادامه داد: همچنین کارگاه‌های هنری، مهارت‌های اجتماعی، بازی‌های تربیتی و بهداشت از دیگر بخش‌های این اردو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر فرهنگیان همدان ادامه داد: فعالیت دانشجو معلمان جهادگر در روستاها از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ و با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و مردم روستاها همراه بود.

سامانلو با اشاره به اینکه جهادگران به منظور تقویت و ارتقای سطح آموزشی، تربیتی روستاها، برنامه‌های فرهنگی و معرفتی با موضوعات سبک زندگی، آموزش قرآن و احکام را برای مادران نیز برگزار کردند، افزود: از برنامه‌های جانبی این اردوی جهادی می‌توان به برگزاری جشن غدیرخم و توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای نذری اشاره نمود.

وی با بیان اینکه در اردو چند طلبه خواهر از طلاب توانمند حوزه، گروه جهادی را همراهی کردند، اضافه کرد: پس از پایان این دوره، دانشجو معلمان بومی با هدف جهاد تربیتی، این طرح را استمرار می‌دهند و این در راستای ایجاد یک شبکه گسترده و منظم در سطح استان است.

سامانلو افزود: طرح اردوی جهادی از ۶ تا ۱۲ مرداد در ۴ روستای روستای سنقرآباد، منوچهر، حکان، سیلک از توابع شهرستان قروه درگزین با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ۴۰ نفر از دانشجو معلمان جهادگر برگزار شد.

کد خبر 5279629

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان همدان ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل واکسیناسیون دانشجو معلمان اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان گفت: یک فروند شناور یدک‌کش چندمنظوره به چرخه عملیاتی و لجستیکی بندر جاسک افزوده شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز هشتم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این یدک‌کش دارای قابلیت آتشخواری در مواقع بروز حوادث و کاربری چندمنظوره است.

وی افزود: عملیات تغییر کاربری و چندمنظوره کردن این شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به پایان رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان هدف از استقرار شناور یدک کش برنا در بندر جاسک را افزایش ایمنی و نیز ارتقاء نُرم تخلیه و بارگیری کالا با پهلوگیری شناور تناژ بالا عنوان کرد. 

به گفته محمدحسینی تختی این شناور دارای سیستم ناوبری و کمک ناوبری، ۲۶ متر طول و ۲.۷۵ آبخور، دارای قابلیت ویژه‌ای برای ارتقاء توان عملکردی بندر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد