Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:41:15 GMT

علی سلیمانی فردا به خاک سپرده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۵۱۱

علی سلیمانی فردا به خاک سپرده می‌شود

علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فردا جمعه ۲۲ مرداد ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایمنا، به گفته سهیلا جوادی همسر علی سلیمانی، پیکر این هنرمند که صبح امروز به دلیل ابتلاء به کرونا درگذشت، فردا جمعه ۲۲۱ مردادماه ساعت ۱۳ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

جوادی همچنین از مردم خواسته است که به دلیل شرایط کرونایی مراقب سلامت خود باشند و در این مراسم شرکت نکنند و اگر قصد حضور در مراسم را دارند حتماً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کد خبر 514052

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خاکسپاری قطعه هنرمندان علی سلیمانی بازیگر علی سلیمانی درگذشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • فال انبیا فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید