Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان از جمله بهترین ورق های رنگی تولید شده در ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آراد آهن، صنایع عمران طی چند دهه اخیر پیشرفت زیادی در کشور داشته است و خرید و مصرف انواع مقاطع فولادی افزایش پیدا کرده است. در جهت تامین این نیاز کارخانه ‌های مختلفی در کشور تاسیس شده اند و به تولید مقاطع مختلف آهن و فولاد می ‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این محصولات ورق رنگی است که توسط کارخانه ‌های مختلفی در سطح کشور تهیه می ‌شود. با توجه به این که معادن غنی و نیروی انسانی متعهد در این صنعت در کشور وجود دارد، کارخانه های جدید ظرفیت تولید خود را به حداکثر رسانده اند. در این مطلب سعی بر این داریم که شما را با انواع ورق رنگی، خرید ورق رنگی، فروش ورق رنگی، قیمت ورق رنگی و ورق کرکره رنگی و محصولات کارخانه های مختلف آشنا سازیم.

مشخصات فنی ورق رنگی

ورق ‌های رنگی در شکل‌های ظاهری متنوع و گسترده ای از قبیل کرکره ای، شادولاین، سینوسی، هشتی و سیروانی به بازار عرضه می ‌شوند. همچنین طیف رنگی این ورق‌ ها نیز وسیع و شامل رنگ ‌های زیبایی است. این ورق‌ ها تا ۱۵ رنگ در بازار موجود هستند. ضخامت پوشش رنگی آن ها به صورتی است که ضخامت رنگ در قسمت بالایی یا رویی معادل ۲۰ الی ۲۵ میکرون و ضخامت رنگ در قسمت زیرین یا پشتی چیزی معادل ۷ الی ۱۵ میکرون است. با آشنایی بیشتر با مشخصات فنی ورق رنگی شما می توانید اکثر محصولات را بشناسید و در پروژه های خود بهترین ورق ها را به کار بگیرید.
مهم ترین ویژگی ورق های رنگی ضخامت بسیار کم این محصولات می باشد. کمترین ضخامت ورق گالوانیزه در حال حاضر معادل ۰.۱۸ میلی متر و بیشترین ضخامت این ورق‌ ها نیز حدود ۰.۷۰ میلی متر است. ورق ‌های گالوانیزه رنگی در فرم رول تولید می‌ شوند و با عرض ‌های ۱۲۵ و ۱۰۰ سانتی متر به بازار عرضه می ‌شوند. البته تولید این ورق ‌ها متناسب با سفارش و ابعاد دلخواه مشتری نیز مقدور است. ورق رنگی شهرکرد در این زمینه توانسته است به تولیدات ویژه برسد و محصولات قابلی را به بازار داخلی عرضه می کند.

کاربرد های ورق رنگی

این محصولات کاربردهای گسترده ای دارند و در صنایع مختلفی استفاده می ‌شوند. به عنوان مثال کاربرد این محصولات در صنایع ساختمانی و در انواع سقف‌ ها، بدنه سوله و کارخانه ‌ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان است. همچنین این ورق ‌ها در تولید وسایل خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، آب‌ گرم‌ کن و ... نقش دارند. از دیگر موارد مصارف این ورق‌ ها می ‌توان به صنایع فلزی و صنعت خودرو سازی اشاره کرد. این محصول با توجه به کاربرد و مصرف بالای آن کارخانه ‌های مختلفی در ایران تولید می‌ کنند. در ادامه قصد داریم شما را با برخی از این کارخانه ‌ها آشنا کنیم، کیفیت این محصولات و استانداردهای آنها باهم متفاوت است و باید بررسی شوند.

ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

روش تولید ورق ‌های رنگی فولاد مبارکه اصفهان  به این صورت است که یک لایه رنگ با استفاده از غلتک ‌های خاص به ورق ‌های گالوانیزه معمولی اضافه می ‌شود. در نتیجه این محصولات از فرم پذیری خوبی برخوردار می شوند. از دیگر مزیت ‌های این محصول می ‌توان به تنوع رنگی وسیع آن اشاره کرد. شهر اصفهان را می توان مرکز بهترین تولید کنندگان ورق رنگی در کشور در نظر گرفت. کارخانجات این شهر با بهره گیری از نیروهای متخصص و تکنولوژی های برتر دنیا به بالاترین کیفیت در محصولات فولادی رسیده اند.

ورق رنگی هفت الماس

یکی از شرکت‌ های موفق و معتبر در زمینه تولید مقاطع فولادی شرکت هفت الماس است که عمده محصولات آن ورق رنگی، نورد سرد و استنلس ‌استیل می ‌باشد. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز و کادری مجرب  انواع مختلف ورق رنگی هفت الماس در بهترین کیفیت و قیمت را تولید و به بازار عرضه می ‌کند. ورق رنگی تولید شده توسط این کارخانه با دارا بودن حفاظت طولانی مدت به خوبی از فلز پایه در برابر خوردگی محافظت می ‌کند.

قیمت و خرید ورق رنگی 

انواع مختلفی از ورق ‌های رنگی از قبیل ورق کرکره رنگی، شادولاین، ذوزنقه و ... در بازار موجود است. همچنین این ورق ‌ها توسط شرکت ‌ها و تولیدکننده‌ های مختلفی به بازار عرضه می ‌شوند. از دیگر فاکتور های موثر بر قیمت ورق رنگی نوسانات ارزی است. همچنین ابعاد و سایز نیز بر قیمت ورق رنگی تاثیرگذار است. شما می ‌توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق انواع مختلف ورق رنگی از جمله قیمت ورق کرکره ای یا سینوسی، ورق شادولاین، ژنوا و ... به سایت آراد آهن مراجعه فرمایید و در صورت هر گونه سوال یا ابهام با کارشناسان آن تماس حاصل فرمایید. شرکت آراد آهن به خوبی شما را در زمینه خرید این محصول راهنمایی و هدایت می ‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آراد آهن قیمت ورق رنگی بازار عرضه هفت الماس قیمت ورق ورق رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان