Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) با صدور پیامی خطاب به محمد مخبر انتصاب وی به سمت معاون اول رئیس‌جمهور ار تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

خدمت در نظام مقدس اسلامی شعاعی از انوار طیبه ی حضرت حق تعالی است و نتیجه عنایات انبیا (ص) و اولیا عظام خصوصاً حضرت خاتم الانبیا (ص) و ائمه‌ی معصومین علیهم السلام و مجاهدت‌های پیوسته امام راحل عظیم الشأن و یاران شهید و رهروان مشتاق و مخلص آن امام عزیزاست و این توفیق عظیمی است که جز با عنایات حضرت ربّ العالمین حاصل نمی‌شود و تداوم نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام مقدس اسلامی عرصه بی نهایت خدمت و مجاهدت است و انسان خلیفه اللّه پوینده ای خستگی ناپذیر است که به عشق رضایت معبود و تقرب به ساحت کبریایی‌اش سر از پا نشناخته و مسیر پر حادثه را با دو بال اشتیاق و شکیبایی می‌پیماید.

سلام به پیشگاه قدسی حضرت بقیه اللّه الاعظم (عج) که به پشتوانه دعایش همه میدان‌های خطیر خدمت و مجاهدت، عاشقانه وصبورانه پیموده می‌شود.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمّد مخبر دزفولی، معاون اول ریاست جمهوری اسلامی ایران

جنابعالی که بحمداللّه دارای صبغه جهادی و تجارب گران سنگ در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران بویژه در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که بحق اقدامات آن ستاد علی الخصوص در بحران بیماری کرونا با مدیریت قوی و انقلابی جنابعالی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران را مغموم و متحیر نمود و باعث سربلندی ملت شریف ایران شد و رهبر معظم انقلاب نیز در تقدیر از جنابعالی فرمودند: «از آقای مخبر به خاطر زحماتی که کشیدند و تلاشی که کردند تشکر می‌کنم؛ ایشان در این قضیه هم مثل بقیه‌ی قضایایی که وارد شدند، بحمداللّه کارشان با توفیق همراه بود و نشان دادند و ثابت کردند که هم دلسوز و علاقه مندند، هم توانا هستند، هم دارای ابتکار عمل اند در بخش‌های مختلف.»

حسن اعتماد صادقانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی نشانه روشنی از عنایات حضرت باری‌تعالی است که در ایفای این مسئولیت و تداوم حرکت‌ها و اقدامات بالنده ی جنابعالی و حفظ دستاوردهای انقلاب همواره یار و مددکار آن برادر گرامی خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «معاون اول رئیس‌جمهور»
را صمیمانه تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جنابعالی را در تحقق آرمان‌های توحیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.

کد خبر 5279763 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر غلامعلی رشید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس محمد باقر قالیباف روز خبرنگار طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ویروس کرونا رای اعتماد ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا ایران جمهوری اسلامی نظام مقدس ی حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

علی میرزابیگی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان معاون باشگاه شمس آذر قزوین فعالیتش را آغاز کرده و البته داور بین‌المللی سابق ایران هم هست با انتشار یک استوری انتخاب بنیادی‌فر و دو کمک ایرانی‌اش را برای قضاوت فینال زیر ۲۰ سال آسیا تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود