Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین لطیفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات ساخت ساختمان توانبخشی جامعه معلولین در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و ۷۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه در این شهرستان ۲ سال قبل آغاز شده ولی هم اکنون با مشکل کمبود اعتبار مواجه است.

وی با بیان اینکه جامعه توانخواهان سقز ۷۵۰ خانواده توانخواه را تحت پوشش قرار داده است، افزود: علاوه بر اینکه ساختمان فعلی جامعه معلولان سقز اجاره ای است، فرسوده و بسیار قدیمی شده است و قطعا جوابگویی خدمات رسانی به این تعداد معلول را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی با اشاره به اینکه هیات مدیره معلولین سقز بصورت دواطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می کنند، اضافه کرد: ۲۱ سال است به صورت داوطلبانه در خدمت جامعه معلولین هستیم و با عشق و علاقه برای این قشر فعالیت می کنیم.

لطیفی از کم مهری های مسوولان و بخصوص اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر سقز گلایه کرد و گفت: برای مجوز ساخت ساختمان جامعه معلولین سقز علیرغم قول های مکرر دچار مشکل شدیم و هنوز هم هزینه مجوز این ساختمان عام المنفعه را رایگان نکردند.

رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز از مردم شریف و خیر سقز و مسوولان خواست برای اتمام ساختمان معلولین سقز همت و تلاش شبانه روزی انجام دهند تا این ساختمان در آینده بتواند برای توانخواهان سقز و شهرهای اطراف موثر و مفید واقع شود و خواسته معلولان محقق شود.

وی از اصحاب رسانه، خیرین و کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در برآورده کردن آروزی معلولان نقش دارند تشکر کرد و افزود: مردم خیر سقز و شهرهای اطراف می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت بانک رفاه ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۵۸۳ ، شماره حساب بانک رفاه ۳۹۲۳۱۵۴۹، شماره حساب بلال حبشی ۲۷۹ و یا به شماره حساب بانک توسعه تعاون ۲۷۰۲۱۱۱۳۱۶۴۲۰۰۱ (شماره کارت توسعه تعاون ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۵۷۸۹۶۶ ) واریز کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان پروژه ساختمانی کمک های مردمی سقز معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان پروژه ساختمانی کمک های مردمی کردستان پروژه ساختمانی کمک های مردمی سقز معلولان جامعه معلولین معلولین سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است

عباس درودی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زیرساخت‌های شهرستان که مهمترین آن راه‌ها است خصوصاً در محورهای منتهی به محل استقرار معادن و تردد ناوگان باربری معادن نیازمند رسیدگی جدی و فوری از ناحیه مدیران استانی و شهرستانی است‌.

دادستان بردسکن بیان کرد: معادن به صورت مستمر حقوق دولتی را پرداخت می‌کنند اما مسؤولین در اختصاص و هزینه کرد آن در زیرساخت‌هایی که مورد استفاده خود معادن نیز است تاکنون کوتاهی کردند که این مهم مسیر شکوفایی و پیشرفت معادن را با خلل مواجه کرده است.

وی افزود: مسؤولان اجرایی شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات شهروندان در این خصوص را با جدیت از استان پیگیری و مطالبه کند.

درودی نیا بیان کرد: لازم است ابتدا پیگیری جدی جهت وصول اعتبارات ضروری از محل حقوق دولتی معادن صورت پذیرد و متعاقباً محل هزینه کرد اعتبارات وصولی شهرستان از محل حقوق دولتی معادن در اولویت‌های اصلی شهرستان نظیر راه‌ها، استحکام قنوات، درخت کاری و پیشگیری از پدیده ریزگردها، محیط زیست و … برای شهروندان تشریح شود تا مردم علاوه بر ایجاد اشتغال از سایر مزایا، برکات و منافع معادن برای شهرستان نیز مطلع شوند.

کد خبر 6090661

دیگر خبرها

  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین