Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:46:10 GMT

نوراللهی - پرسپولیس؛ همچنان در نقطه صفر!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۸۰۰۳

نوراللهی - پرسپولیس؛ همچنان در نقطه صفر!

برخلاف اخبار منتشره، پروسه تمدید قرارداد با احمد نوراللهی پیشرفت خاصی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، شاید مهم‌ترین هدف پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی تمدید قرارداد با احمد نوراللهی، کاپیتان سوم این تیم است که عملکرد درخشانی را به خصوص در سه فصل اخیر از خود نشان داده و در لیگ بیستم نیز در قامت مهره هجومی موثر ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درباره پروژه سرخپوشان برای تمدید با نوراللهی شایعات بسیار زیادی منتشر شده و حتی گفته می‌شد که توافقاتی بین طرفین برای تمدید قرارداد صورت گرفته اما برخلاف ادعاهای فضای مجازی، چنین توافقی انجام نشده و پیشرفتی نسبت به هفته‌های گذشته در این ماجرا به وجود نیامده است.

 

 

نوراللهی که دو مشتری دست به نقد در خارج از کشور دارد، در برنامه فوتبال برتر تمایلش برای تمدید قرارداد را اعلام کرد تا خوش‌بینی‌ بین هواداران پرسپولیس درباره آینده این بازیکن در جمع قرمزها افزایش یابد ولی نکته مهم، مسئله مالی در پیشنهاد پرسپولیس به نوراللهی است که هنوز با میزان قابل قبول برای او فاصله جدی دارد.

 

هافبک شوتزن سرخپوشان با دو پیشنهادی که ارزش یکی از آنها بیشتر از یک میلیون دلار است، می‌تواند آینده خود را به کلی تغییر دهد و شاید بیش از آنچه که تاکنون در پرسپولیس دستمزد گرفته را در یک سال دریافت کند.

 

با این حال نکته مهم تمایل نوراللهی برای ادامه کار با پرسپولیس است. باوجود این تمایل، پیشنهاد پرسپولیس با آفرهای خارجی احمد نور فاصله جدی دارد و قرمزها هنوز تصمیمی برای افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی نگرفته‌اند.

 

 

این موضوع درباره دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده نیز صادق است؛ از وحید امیری تا کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی شیری. در یکی دو سال اخیر مبالغ رد و بدل شده در فوتبال ایران رشد باورنکردنی داشته و پیشنهادات خارجی هم باتوجه به افزایش نرخ ارز، به ارقامی شگفت انگیز تبدیل شده‌اند. به طور مثال دستمزد نوراللهی با قبول پیشنهاد ۱.۱ میلیون دلاری، به بیش از ۲۶ میلیارد تومان می‌رسد و این در حالی است که قرارداد این بازیکن تا یکی دو سال پیش در پرسپولیس کمتر از دو میلیارد تومان بود.

 

باتوجه به جدایی کنعانی‌زادگان و وضعیت بازار نقل و انتقالات، حفظ احمد نوراللهی و دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده و همچنین حفظ شهریار مغانلو، شاید اهمیت بیشتری پیدا کرده و اگر مدیریت سرخپوشان نتواند این پروژه را در مسیر خود پیش ببرد، با یک شکست نقل و انتقالاتی بزرگ مواجه خواهد شد.

احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد نورالهی پرسپولیس تهران تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)