Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور و بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز ۲۱ مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوطلبان این آزمون دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی هستند که پس از تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار شد.

در پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۱ مرداد برگزار می‌شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، می‌توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

همچنین بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

این آزمون برای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور که پیش از این نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کرده اند برگزار می‌شود.

بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ در سالن‌های آزمون الکترونیک دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار شده است.

مرحله پس از شرکت در آزمون پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحد‌های درسی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می‌شود. معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون ملی دندانپزشکی آزمون داروسازی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور دانش آموختگان دندانپزشکی آزمون ملی دانش آموختگان آزمون ارزشیابی دوره آزمون پنجشنبه ۲۱ برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان