Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:18:30 GMT

میدان مقابله با بیماری کرونا یک جنگ واقعی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۸۰۸۶

میدان مقابله با بیماری کرونا یک جنگ واقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهمترین درس عاشورا جهاد ، ایثار و ازخودگذشتگی است و ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته عاشورایی بودن خود را در حوادث مختلف ثابت کرده و در شرایط فعلی نیاز است بار دیگر روحیه جهاد و ازخودگذشتگی برای عبور از این شرایط کرونایی تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو فرمان مقام معظم رهبری پیرامون طغیان بیماری کرونا و ضرورت راه اندازی بسیج عمومی در کشور برنامه ریزی لازم برای پای کار آوردن کلیه ظرفیت های و امکانات استانی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آرایش دفاعی و محکم در برابر این ویروس یک دستور کار جهاد ملی و همه جانبه برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا بود و همه باید با تعامل و هم افزایی برای تحقق بیانات ایشان و رفع مشکلات پای کار بیاییم، ادامه داد: بسیج و سپاه به عنوان سربازان صدیق ولایت در همه شرایط گوش به فرمان ولایت و در کنار مردم و همراه مردم هستند و در طول بیماری کرونا با اجرای طرح ها و رزمایش های متعدد همواره اثرگذار بوده اند.

کریمی بیان کرد: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته با مجاهدت و روحیه انقلابی از حوادث و بحران های سخت با موفقیت عبور کردند و این بار در این شرایط بیماری کرونا لازم است این روحیه جهاد ملی را بار دیگر نشان دهیم.

وی افزود: نیازمند یک فراخوان استانی جهت پای کارآوردن همه ظرفیت ها هستیم و باید با جهادی بزرگ و همه جانبه ویروس را  کنترل کنیم و اجازه سرکشی و طغیان بیشتر به آن ندهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  با بیان اینکه میدان مقابله با بیماری کرونا یک جنگ واقعی است که علاوه بر اینکه آرایش دفاعی در برابر ویروس داشته باشیم باید برای رفع و حل مشکلات و آسیب ها عملیاتی اقدام کنیم، اظهار کرد: کادر درمان با تلاش و ازخودگدشتگی که در طول این مدت از خود نشان دادند بسیاری از تهدیدات را از جامعه اسلامی دور کردند وامروز همه موظف هستیم برای سبک کردن باری که بر دوش کادر درمان هست پای کار بیایم و از سلامت مردم و جامعه همه جانبه پاسداری کنیم.

 در حال به روز رسانی 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری سپاه پاسداران استان مرکزی انقلاب اسلامی بیماری کرونا همه جانبه پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه استان کرمان گفت: پیروزی‌های ایران به لطف سپاه پاسداران و پشتیبانی مردم است و سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت استاد مرتضی مطهری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مطهری، اظهار داشت: این شهید بزرگوار شهید راه حکمت و تعالی اسلام بود و سالروز شهادت این شهید بزرگوار روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 100 درصد نظامی، عقیدتی و سیاسی است، ادامه داد: امامین انقلاب در باب معنویت‌افزایی و مکتب‌سازی سپاه پاسداران منویات زیادی دارند؛ اگر امروز هم سپاه پاسداران بالندگی، پیشرفت، پیش‌برندگی و محبوبیتی دارد، به دلیل معنویت و توجه این نهاد به مسائل اعتقادی و مکتبی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه با همه نهادهای همسو با خود در این مسیر تفاوت‌های زیادی دارد، گفت: سپاه پاسداران متکی و متصل به ولی‌فقیه زمان است و منشأ آن از ولایت است؛ ولایت‌محوری و ولایت‌مداری سپاه محسوس است.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های ملت ایران همه به لطف سپاه پاسداران و پشتیبانی مردم بوده است، افزود: در واقع هر صحنه‌ای که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بود.

عرب‌پور با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، بیان کرد: در این اتفاق شن‌ها مامور خدا بودند و این اتفاق نشان داد که خداوند از این انقلاب پشتیبانی می‌کند و حامی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج حافظ انقلاب و دستاوردهای آن هستند، گفت: همان طور که طوفان شن یکی از مواهب الهی بود، طوفان الاقصی و وعده صادق هم مواهب الهی هستند که خداوند به واسطه نیروهای مجاهد و خالص سپاه پاسداران و به امر ولی‌فقیه بروز و ظهور کرده و رقم خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سالانه ده‌ها نفر از پاسداران، بسیجیان و خانواده‌های آنها در آموزش‌های عقیدتی سپاه پاسداران شرکت می‌کنند، گفت: سپاه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی خانواده دارد و سازمان فرهنگی خانواده سپاه تمام توان خود را در جهت توانمندسازی مکتبی و معنوی سپاه گذاشته است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در چارچوب معنوی و مکتبی رقم خورده است، گفت: حمله‌ای با این حجم با دشمنی که اتمی است واقعاً جرات می‌خواهد و عنایت ویژه خدا است و پاسداران ما با اعتقاد کامل پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود