Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:53:55 GMT

کشف آرد قاچاق در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۸۲۱۹

کشف آرد قاچاق در ملایر

محمدباقر سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و انجام اقدامات همه جانبه، از قاچاق آرد به وسیله یک دستگاه کامیون مطلع شدند.

وی افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، دو نفر از قاچاقچیان با این خودرو اقدام به انتقال محموله‌های آرد خارج از شبکه می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار قرار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با گشت‌زنی‌های هدفمند موقعیت این کامیون شناسایی و در یک اقدام ضربتی به همراه کارشناسان اداره صمت در بازرسی از آن، ۱۰ تن آرد گندم قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این میزان آرد قاچاق آن برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سلگی گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد با افراد واسطه‌گر و سودجو که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می‌شود برخورد کند که در این راستا از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از اخباری این چنین، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت 

وی در ادامه از دستگیری دو سارق موتورسیکلت خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سرقت موتورسیکلت، ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با ۷۲ ساعت کار اطلاعاتی دقیق دو سارق که به وسیله یک دستگاه خودروی سواری دارای پلاک مخدوش اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با تلاش ماموران انتظامی، سارقان حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سلگی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس با هوشمندی و قاطعیت با هر گونه اقدام مجرمانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کشف فرمانده انتظامي شهرستان ملاير کشف آرد قاچاق یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد