Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار عبدالرضا مراد حاجتی روز پنجشنبه در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهارداشت: در لبیک به فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش های بهداشت و درمان کشور، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین امروز دستور لازم برای آمادگی مراکز فرهنگی استان جهت خدمت رسانی در حوزه بهداشت و واکسیناسیون را صادر کرد و افزود: در شرایط کنونی بسیج همه جانبه برای واکسیناسیون عمومی از ضرورت ها برای مهار این ویروس کشنده است و امیدواریم با استفاده از حداکثر ظرفیت نیروهای مسلح بتوانیم در این زمینه نقش موثری ایفا کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان انجام واکسیناسیون کارکنان و سربازان شاغل در حوزه دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب یک لحظه نباید روی زمین بماند و همه باید مانند دوران دفاع مقدس لباس رزم سفید خدمت بر تن کنند و برای واکسینه کردن آحاد جامعه و مبارزه با ویروس کرونا به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرزندان خلف مکتب دفاع مقدس‌ هستند که آموخته اند در تمامی سختی ها و بحران ها گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا جانشان را فدای ملت کنند و ما نیز خادمین حوزه دفاع مقدس سرزمین موکب‌های اباعبدالله الحسین(ع) با تمامی ظرفیت موجود آماده انجام هرگونه خدمت به ملت در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

میزان تزریق واکسن در خوزستان از یک میلیون دز عبور کرد و این روند همچنان در شهرهای استان در حال انجام است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس خوزستان اهواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس خوزستان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس خوزستان اهواز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است