Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با صدور پیامی انتصاب «محمد مخبر» به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام دفاع‌پرس، سرلشکر غلامعلی رشید انتصاب محمد مخبر را به معاون اولی رئیس جمهور تبریک گفت.   سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با صدور پیامی انتصاب «محمد مخبر» به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

خدمت در نظام مقدس اسلامی شعاعی از انوار طیبه­‌ حضرت حق تعالی است و نتیجه عنایات انبیاء (ص) و اولیاء عظام خصوصاً حضرت خاتم‎‌الانبیاء (ص) و ائمه­ معصومین علیهم السلام و مجاهدت‌های پیوسته امام راحل عظیم‌الشأن و یاران شهید و رهروان مشتاق و مخلص آن امام عزیز است و این توفیق عظیمی است که جز با عنایات حضرت ربّ‌ العالمین حاصل نمی‌شود و تداوم نمی‌یابد.

نظام مقدس اسلامی عرصه بی‌نهایت خدمت و مجاهدت است و انسان خلیفه‌اللّه پوینده‌ای خستگی ناپذیر است که به عشق رضایت معبود و تقرب به ساحت کبریایی­‌اش سر از پا نشناخته و مسیر پر حادثه را با دو بال اشتیاق و شکیبایی می‌­‌پیماید.

سلام­­ به پیشگاه قدسی حضرت­ بقیه­‌اللّه‌الاعظم (عج) که به پشتوانه دعایش همه میدان‌های خطیر خدمت و مجاهدت، عاشقانه وصبورانه پیموده می­‌شود.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمّد مخبر دزفولی، معاون اول ریاست جمهوری اسلامی ایران جنابعالی که بحمداللّه دارای صبغه جهادی و تجارب گران سنگ در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران به ویژه در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که به حق اقدامات آن ستاد علی‌الخصوص در بحران بیماری کرونا با مدیریت قوی و انقلابی جنابعالی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران را مغموم و متحیر کرد و باعث سربلندی ملت شریف ایران شد و رهبرمعظم انقلاب نیز در تقدیر از جنابعالی فرمودند: «از آقای مخبر به خاطر زحماتی که کشیدند و تلاشی که کردند تشکر می‌کنم، ایشان در این قضیه هم مثل بقیه­‌ی قضایایی که وارد شدند، بحمداللّه کارشان با توفیق همراه بود و نشان دادند و ثابت کردند که هم دلسوز و علاقه مندند، هم توانا هستند، هم دارای ابتکار عمل­ اند در بخش‌های مختلف.»

حسن اعتماد صادقانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی نشانه روشنی از عنایات حضرت باری­تعالی است که در ایفای این مسئولیت و تداوم حرکت‌ها و اقدامات بالنده‌ی جنابعالی و حفظ دستاورد‌های انقلاب همواره یار و مددکار آن برادر گرامی خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) انتصاب شایسته جناب‌عالی به سمت «معاون اول رئیس جمهور» را صمیمانه تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جناب‌عالی را در تحقق آرمان­‌های توحیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اللّه‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است موشک «کروز قادر»؛ شکارچی کشتی‌های متجاوز دشمن سفیر پیشین ایران در افغانستان: طالبان برای ساختن نیامده است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سرلشکر رشید سپاه دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر رشید سپاه دولت جمهوری اسلامی رئیس جمهور محمد مخبر تبریک گفت نظام مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاها اجرا کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار نعمت‌الله باقری در دیدار با استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از وظایف سپاه پاسداران تعامل با همه دولت‌هاست گفت: ما وظیفه داریم با تعامل  با دولت‌ها بارشان روی زمین نماند و در همه دولت‌ها به ویژه دولت انقلابی سیزدهم هر آنچه که نیاز بود غفلت نکردیم. 

وی افزود: مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یک مجموعه وسیع  متشکل از  یگان امنیتی، تیپ پیاده  57 و 22 رده قشری  که ماموریت اصلی آنها کمک به دولت است. در حوزه امنیت و مقابله  سرقت‌های ریز در استان طرح شهید عجمیان با استفاده از ظرفیت پایگاه‌ها و گشت‌های شبانه داشتیم که در کاهش سرقت ها بسیار موثر بوده است.‌

باقری تصریح کرد: در حوزه بسیج سازندگی  در راستای ماموریت های مشترک با دولت بااستفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)  425 میلیارد تومان در حوزه آبرسانی به روستاها اقدام شد که خوشبختانه بسیج سازندگی سپاه لرستان یکی از مجموعه های موفق در سطح کشور است. در حوزه کشاورزی طی تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی 6هزار و 800 مبلیارد تومان  در این حوزه کشاورزی هزینه شده است.

وی افزود: سال گذشته سهمیه لرستان در راهیان نور 11 و 500 نفر بود که تقریبا 17 هزارنفر به راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به فراررسیدن سالروز عملیات حاج عمران خاطرنشان کرد: در عملیات حاج عمران حدود 305 نفر از  رزمندگان لرستان به همین منظور شهید 27 اردیبهشت  یادواره این شهدا برگزار، و خانواده شهدا را به  محل  این عملیات اعزام‌ می‌کنیم.‌

باقری اظهار کرد: در بحث اربعین  زمینی در مرز مهران برای موکب لرستان تعیین شده که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) این آمادگی را دارد که هر چه سریع تر این موکب آماده شود. در نیمه اول سال برنامه ریزی شده است  5 هزار نفر از بچه‌های پایگاه‌های مقاومت که زائر اولی هستند و تاکنون مشهد نرفتند  طی اردوهای بسیجی به مشهد اعزام شوند. 

 وی با اشاره به اینکه جابجایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان جهت ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک و همچنین به عنوان یکی از مطالبات مردم جزو فرامین مقام رهبری بود بیان کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها و تامین اعتبار ساخت سایت جدید ساختمان فعلی را تخلیه می کنیم.‌ 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: استان لرستان در منطقه اروند ، آبادان و خرمشهر  جایگاهی برای اسکان کاروان‌های راهیان نور ندارد که دستور سردار سلامی یک هکتار زمین تهیه اعتباراتی هم گرفته شده و به دنبال این هستیم زیرسازی را توسط قرارگاه خاتم انجام بدهیم.‌

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود