Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جلسه پنجم شورای اسلامی کلانشهر اهواز روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات شورای شهر با دستور کار انتخاب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی شورا برگزار شد.

در این جلسه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه برای انتخاب رییس، نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان علی‌مدد هاشم‌پور با هفت رای رییس، سید محمدجواد رضوی با هفت رای نایب رییس و سید محمدعلی پورموسوی با هفت رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که آقایان علی‌مدد هاشم‌پور، محمدحسین ملایی زمانی، سید ناصر مهداوی، حجت‌الله زارع‌زاده، سید محمدعلی پورموسوی، سید محمدجواد رضوی و حمید دغاغله ساعدی اعضای هفت نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه  این جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس، نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان  سید محمدعلی پورموسوی با هفت رای رییس، احمد سراج با هفت رای نایب رییس و محمدمهدی مطیعی با هفت رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین آقایان محمدمهدی مطیعی، غلامرضا شانه‌سازان، حجت‌الله زارع‌زاده، سیاوش محمودی، سید محمدعلی پورموسوی، احمد سراج و علی‌مدد هاشم‌پور اعضایهفت نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس، نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان  غلامرضا شانه‌سازان با هفت رای رییس، سید ناصر مهداوی با هفت رای نایب رییس و سید محمدجواد رضوی با هفت رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

آقایان غلامرضا شانه‌سازان، علی‌مدد هاشم‌پور،سید ناصر مهداوی، سید محمدجواد رضوی، حجت‌الله زارع‌زاده، عادل شیشه‌گری و سید محمدعلی پورموسوی اعضای هفت نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزش و امور جوانان  شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس،نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان  محمدحسین ملایی زمانی با۹رای رییس، حجت‌الله زارع‌زاده با۹رای نایب رییس و سید محسن موسوی‌زاده با۹رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.گفتنی ست که آقایان محمدمهدی مطیعی، علی‌مدد هاشم‌پور، محمدحسین ملایی زمانی، سید ناصر مهداوی، حجت‌الله زارع‌زاده، احمد سراج، حمید دغاغله ساعدی، سید محسن موسوی‌زاده و سید محمدعلی پورموسوی اعضای۹ نفره این کمیسیون هستند.
در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس ،نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان  حمید دغاغله ساعدی با۹رای رییس، غلامرضا شانه‌سازان با۹رای نایب رییس و عادل شیشه‌گری با۹ رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.گفتنی ست که آقایان محمدمهدی مطیعی،علی‌مدد هاشم‌پور،محمدحسین ملایی زمانی، سید ناصر مهداوی، حجت‌الله زارع‌زاده، احمد سراج، حمید دغاغله ساعدی، سید محسن موسوی‌زاده و سید محمدعلی پورموسوی اعضای۹ نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس، نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان  سید ناصر مهداوی با ۹رای رییس، عادل شیشه‌گری با ۹ رای نایب رییس و غلامرضا شانه‌سازان با ۹رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

آقایان حمید دغاغله ساعدی، سید محسن موسوی‌زاده، سید ناصر مهداوی، سیاوش محمودی،عادل شیشه‌گری، غلامرضا شانه‌سازان، احمد سراج، سید محمدعلی پورموسوی و سید محمد جواد رضوی اعضای۹نفره این کمیسیون هستند.

همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس، نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان محمدمهدی مطیعی با هفت رای رییس، سید محسن موسوی زاده با هفت رای نایب رییس و محمدحسین ملایی زمانی با هفت رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

گفتنی است که آقایان محمدمهدی مطیعی، محمدحسین ملایی زمانی،سید محسن موسوی زاده، حمید دغاغله ساعدی، عادل شیشه‌گری، سیاوش محمودی و سید ناصر مهداوی اعضای هفت نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون تحقیق،نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس، نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان سید محمدجواد رضوی با ۹ رای رییس، حجت‌الله زارع ‌زاده با ۹رای نایب رییس و علی‌مدد هاشم‌پور با ۹ رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

آقایان سید محمدعلی پورموسوی، غلامرضا شانه‌سازان، محمدحسین ملایی زمانی، علی‌مدد هاشم‌پور، محمدمهدی مطیعی، احمد سراج، سید ناصر مهداوی، سید محمدجواد رضوی و حجت‌الله زارع ‌زاده اعضای ۹ نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس ،نایب رییس و مخبر کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری آقایان  احمد سراج با ۹ رای رییس، سید ناصر مهداوی با ۹ رای نایب رییس و محمدمهدی مطیعی با ۹ رای به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

آقایان سید محمدجواد رضوی، احمد سراج،حجت‌الله زارع‌زاده، سید ناصر مهداوی،علی‌مدد هاشم‌پور، محمدمهدی مطیعی،محمدحسین ملایی زمانی، حمید دغاغله ساعدی و عادل شیشه‌ گری اعضای ۹ نفره این کمیسیون هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیسیون شورا شورای اسلامی شهر اهواز هیات رئیسه سید محسن موسوی زاده سید محمدجواد رضوی هفت رای رییس احمد سراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!

رافا یوسته معتقد است رئال مادرید و بارسلونا در شرایط برابری رقابت نمی‌کنند.

طرفداری | رافا یوستی واکنش تندی به حواشی ال‌کلاسیکو نشان داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. 

البته این نبرد خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

رافلا یوسته، نایب رییس باشگاه بارسلونا پس از جلسه دیشب با خوان لاپورتا (پیرامون ادامه همکاری با ژاوی)، واکنش تندی به حواشی ال کلاسیکو نشان داد و عصبانیت شدید خود را ابراز کرد. یوسته در این‌باره گفت:

از اتفاقاتی که در ال کلاسیکو رخ داد به شدت خشمگین و عصبانی‌ام. بارسلونا و رئال مادرید با قوانین یکسانی بازی نمی‌کنند.

گل لامین یامال در ال کلاسیکو؟ نه من که عصبانی نیستم، من شدیدا خشمگینم! این موضوع رو تا تهش می‌رم دنبالش، به هر کی هم که باید بگم، می‌گم. ما که تو زمین مساوی نیستیم! همه دیدن که توپ رفت تو گل، دیگه از حد گذرونده شده‌است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت