Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبیعتا وقتی ورودی مسافر به مشهد کنترل شده نباشد جاده‌ها هم که بسته باشد که مشاهدات خبرنگاران نشان می دهد تردد پلاک‌های غیر مشهد در این شهر همچنان وجود دارد. علاوه بر این...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت در گفتگوی خبری از ورود هزار و ۳۲ پرواز به مشهد در ۸ روز گذشته و رعایت نشدن پروتکل‌ها در مکان‌های عمومی از جمله حرم امام رضا (ع) خبر داد و بر بی‌تدبیری مسئولان صحه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبیعتا وقتی ورودی مسافر به مشهد کنترل شده نباشد جاده‌ها هم که بسته باشد که مشاهدات خبرنگاران نشان میدهد تردد پلاک‌های غیر مشهد در این شهر همچنان وجود دارد. علاوه بر این، مسافر با قطار و هواپیما به راحتی وارد مشهد میشود و از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کند و در مکان‌های عمومی وارد می‌شود.


آیا وظیفه وزارت کشور، ستاد ملی کرونا و استانداران نیست که در اقدام قاطع مانع ورود مسافر به شهر‌های دیگر شوند؟

گزارش‌های مردمی نیز گویای آن است که در دوره سیاه کرونای دلتا در سیستان و بلوچستان و خوزستان، برخی از ساکنان این استان‌ها در سایه غفلت مسئولان، به حاشیه شهر مشهد مهاجرت کردند و هم‌اکنون اطراف مشهد کانون افرادی است که با پروتکل‌ها غریبه‌اند و هر نفر تهدیدی برای جان دیگران هستند!

انتظار این است که حداقل جاده‌های بین شهری را به طور قاطع بسته باشد و حتی با پرداخت جریمه به افراد مجوز ورود به مشهد راه ندهند!

مانع فعالیت هتلها، مسافرخانه‌ها رستورانها، باغ تالار‌ها و اصناف غیرضروری بشوند و افراد متخلف را جریمه کنند و گرنه هر کدام از مسافران همانند بمب متحرک در مشهد در حال رفت و آمدند!

شهرداری هم به عنوان مسئول ناوگان حمل و نقل عمومی مسئول است و باید پاسخگو باشد که چرا اتوبوس و مترو و تاکسی به قول مشهدی‌ها گازکوب پر از مسافر است و هیچ نظارتی بر آن نیست؟!

در آخر نوبت به حرم می‌رسد که وزیر بهداشت میگوید: در حرم هم پروتکل‌ها رعایت نشد!
به نظر شما وقتی مسافر از کیلومتر‌ها آن‌طرفتر به راحتی و بدون رعایت پروتکل‌ها به مشهد آمده و کسی او را بازخواست نکرده است، در حرم مطهر باید با چوب و چماق و تهدید با او برخورد کرد تا خوراک رسانه‌های ضدانقلاب علیه دین فراهم شود؟!

اگر محدودیت‌ها از مبدأ صورت گیرد قاعدتاً نه جان مردم به خطر می‌افتد نه خوراک رسانه‌ای برای ضدانقلاب فراهم می‌شود.

همه منتظر اقدام قاطع و فوری برای اعمال محدودیت‌های کرونایی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشهد پروتکل های بهداشتی مسافر به مشهد هواپیما پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخدوش کردن پلاک موتور جرم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ موسوی پور افزود:وسیله نقلیه کسانی که پوشش پلاک انجام میدهند، توقیف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل