Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ژاپن در تهران نقل قول علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از سفیر این کشور در تهران را تکذیب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حساب توییتری سفارت ژاپن در تهران با اشاره به سخنان زالی نوشته: «نقل قول جناب سفیر که در این مقاله آمده و مربوط به اهدای واکسن های آسترازنکا ساخت ژاپن از کشور ماست، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت‌های ژاپن و ایران و سفارتخانه‌های هر دو کشور از نزدیک همکاری کردند تا این این اهدای واکسن‌ها محقق گردد.

ما صمیمانه امیدواریم که این اهدای واکسن‌ها به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ایران و تقویت روابط بین دو کشور کمک کند».

زالی دیروز در سخنانی جنجالی مدعی شده بود که «سفیران ما در کشور‌های خارجی بدنبال تأمین واکسن نبودند، با سفیر ژاپن صحبت کردم گفت اصلا سفیر ایران دنبال واکسن نیامده است، این چه دیپلماسی است؟».

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید؛ سفر یک روزه رئیس سازمان زندان‌های کشور به بشاگرد

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

 

 

دیگر خبرها

  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور