Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمانشاه بعد از اظهار بی‌اطلاعی از قطعی برق چند روز اخیر در کرمانشاه، دستور جلوگیری از قطعی برق مشترکان خانگی را داد اما خاموشی‌ها همچنان ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در چند روز اخیر قطعی برق در بخش خانگی استان کرمانشاه سبب نارضایتی مردم و کسبه شده به طوری که مشکلات بسیاری را ایجاد و زندگی روزمره را مختل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعی‌های برق در حالی است ساعت خاموشی بیش از دو ساعت شده و گاهی خارج از ساعت و زمان عنوان شده است و همین موضوع سبب ضرر و زیان به بسیاری از افراد شده است.

این نابه سامانی و نارضایتی در حالی است که هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در نشستی عنوان کرد طی چند روز اخیر در استان حضور نداشته و از قطعی برق بی‌اطلاع بوده است.

خاموشی‌های برق در آذربایجان‌غربی ادامه می‌یابدرئیس کمیسیون شوراهای مجلس: وزارت نیرو برای جبران خسارت‌های ناشی از قطع برق برنامه داشته باشدعراق| حمله تروریستی به دکل‌های برق در کربلا

وی عنوان کرد: مقرر شده بود در صورت ضرورت قطعی برق، خاموشی برای صنایع اعمال شود و بخش خانگی شامل قطعی بابرنامه برق نباشد.

بازوند خطاب به مدیران عامل توزیع شرکت برق و برق منطقه‌ای گفت: برق بخش خانگی از امروز به هیچ عنوان نباید قطع شود.

اما استمرار خاموشی‌ها در مناطق مختلف نشان می‌دهد صحبت‌های استاندار کرمانشاه چندان کارساز نبوده و هر کسی ساز خود را می‌زند.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت نیرو استانداری کرمانشاه وزارت نیرو استاندار کرمانشاه قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه