Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین روح اله سلیمانی فرد روز پنجشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت که این طرح براساس تفاهم نامه امضا شده بین اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه بسته‌های حمایتی ویژه محرم هیات‌های مذهبی گلستان از محل عواید موقوفه‌های استان تهیه شده و از طریق آستان امامزاده عبدالله گرگان (ع) و یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس در اختیار هیات‌های معرفی شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی، قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سلیمانی فرد، اقلام موجود در بسته حمایتی ویژه محرم هیات‌های مذهبی گلستان را شامل برنج، روغن نباتی، چای خشک و محصولات فرهنگی ذکر کرد و افزود: این استان بیش از پنج هزار موقوفه دارد که ۸۵ درصد آنها با نیت اطعام و عزاداری امام حسین(ع) وقف شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان همچنین از اجرای طرح هرخانه یک حسینیه یا یک تکیه حسینی با هدف رعایت سلامت عزاداران حسینی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۱۷۱ فعال شده است تا در صورت درخواست مبلّغ و مداح از سوی خانواده‌ها، اعزام آنها به مراسم عزاداری در منازل با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ایلاغی از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، فراهم می‌شود.

گفته می‌شود در استان گلستان با یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ هیات مذهبی وجود دارد.

برچسب‌ها استان گلستان سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا استان گلستان سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار

طبق نرخ نامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد